Croativa: ZOE leggings

Tamara je divna baš poput tajica koje izrađuje…

Zoe leggings oduševljavaju kvalitetom, uzorcima, dizajnom. Definitivno su hit ove zime i garantirano unose dašak svježine u ove tmurne, dosadne, hladne, beživotne zimske dane…

Zoe leggings are inspiring with  great quality, design, patterns…. Fashion must have of the winter and what is the best – they bring freshness in these boring, grey, cold winter days…

ELECTRO FUSION model – moj favorit!

Tajice su idealan zimski odjevni predmet. Obožavam ih, omiljene kožne uz bijelu košulju dugih rukava, one guste uz pulovere… Ono što je nedostajalo u ponudi vješto je riješila Tamara Ivić koja se krije iza branda Zoe leggings. A u dosadašnjoj ponudi nedostajalo je  boja, uzoraka, veselja, unikata… I onda došla Tamara! Ovu simpatičnu mladu damu upoznala sam na Art Bazaaru u Rijeci, a sad konačno donosim priču o njezinom divnom brandu.

Tamara je inače Riječanka koja je radi studija modnog dizajna s 18 godina otišla u Zagreb, a umjetnost je stalno prisutna u njezinom životu, od vrtića do završetka Tekstilno-tehnološkog fakulteta u Zagrebu. Mene je oduševila, pročitajte zašto…

S: Kako si se odlučila baš na izradu tajica?

Tajice su odjevni predmet kojeg osobno obožavam; nosiv , komforan i jednostavan. Zanimljivih, šarenih i drugačijih nije bilo na tržištu, a ne volim se copy-pasteat s pola grada. Nakon dužeg promišljanja i istraživanja, izrada tajica mi se činila kao idealno rješenje i  savršen spoj moje dvije ljubavi; tekstilnog i modnog dizajna. Također su  u planu haljine i suknje od istog materijala,ali print je sveprisutan!

S: Ime mi se jako sviđa, otkud ideja?

Zoe mi je oduvijek bilo prekrasno ime, a i samo značenje (Means “life”in Greek. From early times it was adopted by Hellenized Jews as a translation of EVE) mi se činilo idealno za moj brand.

S: Veselo, koloritno, otkačeno i posebno – tako bih opisala tajice, je li i njihova dizajnerica takva? 🙂

Pa nadam se da je 🙂 Onakva sam kako se osjećam… Mislim da je svatko poseban na svoj način! (Op. I ja to mislim 😉 )

S: Prve reakcije?

Prve reakcije su odlične, oduševljenje sa svih strana. Vrlo mi je drago da su ljudi prepoznali uistinu kvalitetan proizvod i dizajn kakvog neće naći nigdje drugdje. Ovim putem zahvaljujem svima na potpori, to mi je ogroman poticaj za daljnji rad.

S: Tko ti je bio  najveća potpora u ovom kreativnom projektu?

Imala sam ogromnu potporu obitelji i prijatelja, svi su bili divni:)

S: Koliko je trebalo od ideje do realizacije?

Od same ideje do realizacije je bio dugačak put, pošto sam  inzistirala na materijalu koji je dovoljne debljine da se tajice nose kao zaseban odjevni predmet, bez ocrtavanja tijela ili donjeg rublja. Također sam perfekcionist, tako da nisam htjela krenuti u proizvodnju dok nisam u potpunosti bila zadovoljna krojem, dizajnom i printom.

S: Tko je imao čast obući prvi primjerak Zoe tajica?

Prvi primjerak je imala čast obući Ana Fucijaš, moja draga  prijateljica, kostimografkinja koja je radila styling za photoshoting. Tako da je u jednoj večeri isprobala sve modele! Bilo je super zabavno kombinirati ih uz različitu odjeću i raditi lude stylinge.

Tamara

Svojim tajicama najbolja reklama 🙂

S: I za kraj, podjeli s nama neki citat ili stih koji izaziva osmijeh na lice i budi motivaciju??

“Čuda se ne događaju u suprotnosti s prirodom, već samo s onim čim mi smatramo prirodnim.”

Eto, što dodati… Tamari zahvaljujem što zimu čini podnošljivom, a kad sam pročitala da su u planu haljinice – raspametila sam se. Često naglašavam da predmeti nosi energiju ruku koje su ih stvorile, a budući da znamo da je tako – nakon što sam upoznala Tamaru, sigurna sam da ovim tajicama mogu pripisati ove osobine – simpatične, vrckave, dopadljive, kreativne, neobične, drage  i kao što sam rekla, posebne…

Vrijem je za happy zimu, vrijeme je za ZOE…

Oglasi

13 thoughts on “Croativa: ZOE leggings

  1. Pingback: Zoe leggings. Part II. | STILUETA

Komentiraj

