Happy, happy, happy! Mini post.

Osvanula na jednom divnom mjestu…

Znate kako kažu da čovjeka trebaju veseliti male stvari, tako je. Ali ovo nije mala stvar, počašćena sam što sam osvanula na www.dizajniram.com kao preporuka i citiram “Napokon pravi domaći blog o modi”. Iako po mom mišljenju pretjerana, ali jako draga najava, sretna sam što sam prepoznata, a ovakva povratna informacija velika je potvrda rada i motivacija. Zahvaljujem od srca!

You know how they say “Little things should make us happy”, it is true. But this isn’t little thing, I am honored because I am recognized and mentioned on design portal www.dizajniram.com, and they wrote “Finally, real domestic fashion blog – Stilueta.” Maybe too much, but very sweet of them. This is big for me… Thank you!

Oglasi

3 thoughts on “Happy, happy, happy! Mini post.

Komentiraj

