Bela Make Up. Interview

Jedna prava inspirativna ženska priča…

Volim šminku. Ali, ovo je umjetnost , majstorica s kistom u ruci – Bela Make up…

I love make up. But this, this is art, here is story about Bela Make Up…

Prvo pitanje upućeno ovoj kreativnoj mladoj dami bilo je jesi li kao mala djevojčica pokazivala sklonosti ka šminkanju, a odgovor ju potpuno razotkriva: “Još kao djevojčici sviđale su mi se bakine štikle, šminka i nakit  (mama je skroz sportski tip) i baka mi je bila uzor jer je uvijek držala do sebe lijepo se oblačila, šivala si je kostime, farbala kosu i obrve i trepavice što je meni onda bilo wauuu…i tu sam se zakačila 🙂 (Op. hvala baki! 🙂 )

S: Super mi je ime, kako je nastalo?

Ime je po mojoj djevojčici Beli, što mi se idealno uklapalo 🙂:)

S: Postoji li neki presudan trenutak kad je hobi prerastao u uspješan posao?

Na nagovor prijateljica sam napravila svoj face profil samo sa svojim radovima. I tako je počela lavina komentara i lajkanja što me je potaknulo da radim još više i sve bolje…

S: Koliko vremena ti prosječno treba za našminkati jednu  djevojku?

Otprilike oko 45 min.

S: Koji su ti uzori u poslu?

Volim pratit rad Maria Dedivanovića, Saše Jokovića i još uvijek uživam i proučavam knjige Keyna Aucoina.

S: Jesi li i sama uvijek našminkana?

Skoro nikad…kako se kaže..postolar ima najgore cipele 🙂:)

S: Koga bi voljela šminkati, a još nisi imala priliku?

Rihannu  :), kako sam skromna. (op. često kažem “Dream big, act small”, tako da nikad se ne zna 😉 )

S: Gledala sam fotke djevojaka na FB i s tvojim make up-om djeluju istovremeno ženstveno i zavodljivo, rekla bih da svojim radom baš slaviš žensku ljepotu. Što te inspirira?

Hvalaaaaaa..jako volim sve što je lijepo i mislim da imam oko za to. Prije bi u tramvaju stalno nepristojno buljila u cure da nisam ni svjesna, sestra bi me stalno opominjala da prestanem, a ja sam u svojoj glavi već napravila kompletan make over za pola tramvaja 🙂 obožavam promjene i jako volim detalje kao što je nakit.

S: Opet ću se nadovezati na fotografije s FB, djevojke s Bela make up touchom su poput  modernih princeza. Vjeruješ li da je svaka djevojka takva – posebna i jedinstvena princeza?

Daaaa, sve su žene lijepe…neke imaju tako jaku energiju da se kroz fotografiju to jako osjeti, volim se igrati fotografijom.  Volim kad od sramežljivih cura napravim vamp žene, a i obrnuto.

 S: Majka si djevojčice, uspješna poslovna žena, moram pitati kako stižeš uskladiti sve obaveze?

Stvarno se trudim, dijete mi je na prvom mjestu, međutim toliko sebe ulažem u ovaj posao i još više ću… To me ispunjava i tjera dalje.  Imam još dosta ideja za usavršavanje ovog posla, pa ćemo vidjeti kako će to proći…Bliže se tečajevi šminkanja u Zagrebu…zatim planiram Rijeka  i Split.   I tako sam ja na zadnjem mjestu pa sam ljuta sama na sebe kad slučajno vidim u prolazu da sam se mogla i počešljati 🙂:)

(op. Jesam li ja to čula Bela tečaj šminkanja u Rijeci? Jesam, jesam , čula sam!!! 🙂 )

S: Što smatraš svojim najvećim uspjehom?

Svoju obitelj. I da sam,  u ovoj stresnoj svakodnevnici,  još uvijek normalna.

S: Jedno pitanje samo za mene – obožavam dugotrajne i sjajne ruževe s bogatom paletom pink i nude nijansi, koji brand preporučaš?

Preporučila bih ti Mac olovke te Inglot lip pencil i lip duo. I ja volim pink!

S: I za kraj, može jedan savjet našim djevojkama, kako da probude princezu u sebi?

Tako da svaki dan bar pola sata odvoje za sebe i rade nešto po svom guštu… Bilo to plesati doma, uređivati nokte, sjediti na wc-u i čitati novine… Ja dok vozim do grada odem malo dužom rutom, navijem muziku do daske i pjevam…

Ja sam oduševljena njezinom energijom, kreativom i vrhunskom uslugom, a nadam se da će i moje lice jednom poslužiti kao platno ovoj majstorici s kistom u ruci. Bravo Lada, samo tako nastavi dalje, s guštom ću pratiti tvoj rad i uživati u fotkicama predivnih djevojka s Bela Make Up touchem…

Potražite ju na FB, garantiram svakodnevno ćete uživati u pravom slavlju ženske ljepote…

BELA MAKE UP FB – place to be, faces to see 🙂

Oglasi

2 thoughts on “Bela Make Up. Interview

Komentiraj

