Croativa: Lorena Lucy Loo

Kreativna mlada dama radi prekrasne unikate…

Lorena Lucy Loo2

Lorena Lucy Loo – zvuči baš bajkovito i romantično, a priča o njoj baš i je takva. Majka djevojčice stvara već desetak godina i brojne žene, majke, djevojčice uveseljava 🙂 U današnje vrijeme sovice su IN, a ja moram naglasiti da je Lorena s njim počela puno prije ovog booma. Oduševljena sam, a najbolje bi bilo da ju i sami upoznate…

Lorena Lucy Loo – sounds sweet and romantic, and story about her  really is like that. Mother of little girl enjoy creativity and makes us very happy with her unique design… Today, owls are very fashionable, and I must mention Lorena started with owls long before this ‘owl fashion boom’. I love her work but I think it’s time for you to meet her…

Lorena iz Rijeke izrađuje zbilja svašta, njezinim idejama ne nadzire se kraj, ali nama se to baš tako sviđa. Genijalno u cijeloj priči je što je i djevojčica Lucia naslijedila majčin gen tako da nema straha – brand ide dalje, a  guštom ćemo pratiti rad mame, ali i kćeri…

S: Imam djevojčicu od godinu i pol dana, izrađuješ li i majice sa sovicama za tako male damice?

Naravno da šivam i za malene  princeze no i za prinčeve!! Sovice tada imaju kapice, kaputiće, sakoiće. (op. Jao, jao, preslatkooo)

Lorena3

flumenart14

Lorena2

S: Krenuli su božićni sajmovi, što si sve pripremila za ovo posebno doba godine?

Za ove blagdane pripremila sam novu kolekciju haljinica i suknjica, malo više zlatnoga, crvenoga, a za djevojčice suknjice balon, s perlicama. Nakit je šljokast, ogrlice i naušnice, broševi dobili su neku novu dimenziju. Šivam perlice, oblačim dugmiće i obožavam kad nastane konačni proizvod.

S: Što se najbolje prodaje, ima li pravila?

Glede prodaje, nema pravila, sovice, brošići, naušnice. Tako sam sretna kad moj gosti sajma odu s komadićem moga rada i kad vidim koliko su sretni. Preko fejsa sam upoznala toliko divnih ljudi koji su postali dio mog svakodnevnog života… Neću ih sad nabrajati da nekoga ne bi slučajno zaboravila, ali svi će znati tko su oni!!Obožavam modu, obožavam stvaranje, obožavam maštanje!

S: Majka si krasne djevojčice, kako usklađuješ privatne i poslovne obaveze?

Mama sam Lucie. Ima pet godina. Sretna sam jer pokazuje interes za ručni rad već unazad dvije godine. Baš sam rekla svekrvi i mami da ju treba svemu naučiti i nek joj prenesu svo znanje koje imaju što su i njih njihove mame učile. To treba cijeniti… Njezini radovi me oduševljavaju, iglu drži kao velika, šiva…Ideje mi daje, ja ih prihvaćam  i ponekad se iznenadim odakle joj ta ideja.  Jučer sam se sama sebi čudila kad sam vidjela koliko mi je materijala uzela da njoj treba…mislim si ili ću joj ga uzeti ili ću joj omogućiti da ipak nešto stvori..i naravno materijal je kod nje..njezina sreća nema cijene. (Op. Bravo mama i kćer!)

Lorena

S: Rad kojih riječkih dizajnera i sama preferiraš?

Glede riječkih dizajnera cijenim Zigmana jer on zaista ima veliko znanje.

S: I za kraj, otkrij nam u kojim uvjetima stvaraš – tišina, glazba, dan, noć…?

Moja radna soba, moje potkrovlje je stvaraona..Pola prostora je napravljeno kao dnevni boravak a drugi dio kao radionica… Onako je napravljena od svih  retro predmeta… Obožavam starine, obožavam duh prošlosti… Soba je povezana sa Lucinom sobom tako da smo stalno skupa i njezine igračke su u radnoj sobi.. .Ali eto moje društvo, moje prijateljice zaista vole biti u toj sobi. Uz njih svih,fini neskić, kolač, čaj, muziku, krpice, sovice, mjuzikl poput “Gigi”, “My fair lady”, Lucine igračke  moje srce je puno. (op. Zvuči savršeno, najavljujem se 🙂 )

Lorena Lucy Loo

lorena lucy

Kvalitetan rad + osobnost = moja sreća

Da objasnim računicu, kad se potrefi da predstavim rad i kreacije koje mi se sviđaju (a ove sovice kao i naušnice su mi prepredivne) i jedna topla, susretljiva osoba iza cijele priče, sretna sam i inspirirana.

Znate da sam majka djevojčice pa je moja sreća još i veća kad susretnem majku koja radi što voli te u svoje dijete usađuje tu ljubav, predanost i sreću..

Bravo Lorena i bravo Lucia, sigurna sam da nas još puno lijepih iznenađenja očekuje iz vašeg kreativnog kutka… I baš se veselim!

Oglasi

6 thoughts on “Croativa: Lorena Lucy Loo

  1. Pingback: Natural salon. Za dame i damice. | STILUETA

Komentiraj

