Natural Hair & Beauty. Rijeka

Salon za uljepšavanje koji je puno više od toga…

natural hair and beauty13

Biti djevojka, žena, majka, prijateljica, baka, kći uistinu je lijepo. Pogotovo kad imate priliku subotnje jutro provesti na najljepši mogući ženski način –  u Natural hair & beauty salonu u Rijeci. U tom prekrasnom ženskom (ali i muškom) kutku dočekale su me četiri dame, a dobre energije i pozitive nije nedostajalo…

Being woman, wife, mother, friend, grandmother, doughter is really amazing. Especially when you have a chance to spent saturday morning best way possible – in Natural hair  & beauty saloon in Rijeka, Croatia. In this beautiful women (but also men) world, I was greeted by four ladies, and I had a great time…

TRENUCI ZA LJEPOTU, NJEGU, DRUŽENJE I RELAKSACIJU

Jeste li primijetili da se unatoč globalnom konzumerizmu i prebrzom vremenu u kojem živimo, ljudi se sve više okreću sebi, zdravlju i zdravom način životu. Drago mi je vidjeti da postaje bitno ne samo tjelovježba već svaki aspekt zdravog života, postaje jako važno što unosimo u sebe. Ovaj dio naglašavam jer uvelike ima veze s mojom današnjom temom. Imala sam posebnu čast posjetiti Natural hair & beauty salon u Rijeci koji njeguje lijepo, zdravo, kvalitetno i prirodno. Došla sam dobre volje, nasmijana i vesela, a otišla u onom najboljem ženskom raspoloženju – kad osjećate kao da možete osvojiti cijeli svijet…

natural hair and beauty

natural hair and beauty2

natural hair and beauty4

MISAO VODILJA

Vlasnica mi je otkrila kako se sve dogodilo nekako naglo. Od početne ideje o salonu do realizacije. Naglasila bih kako me se dojmilo što je cijela obitelj sudjelovala u priči, vjerujem da to pridonosi dobrom dojmu i energiju koja se osjeti, a to je ona koja vas tjera da svakako dođete opet. „Iako sam oduvijek imala dugu prirodnu kosu i zagovornik sam svega prirodnog, ipak po pojavi prvih sijedih vlasi suočila sam se sa raznim vrstama boja koje su mi znatno oštetile kosu i učinile je “beživotnom”, od tada sam u stalnoj potrazi za “alternativnim” i manje štetnim proizvodima za kosu. Tako je nastala ideja o frizerskom salonu koji bi koristio prirodne proizvode. U prirodi možemo naći biljke koje savršeno njeguju kosu i vlasište. Frizerski salon Natural je nastao upravo iz te ideje da se razni prirodni proizvodi koje sam isprobala na “vlastitoj kosi” ponude istomišljenicima, zaljubljenicima u ovaj planet, te mogućnost izbora ekoloških, biorazgradivih i kosi ne štetnih proizvoda. Trenutno smo u pregovorima s nekoliko proizvođača prirodne kozmetike i uskoro ćemo ih imati u ponudi.“

Moram priznati oduševilo me što ista filozofija prati cijeli koncept ovog salona – nema odstupanja, prostor poput i djevojaka projicira priču o zdravlju, sreći i i ugodnoj relaksaciji. Svaki detalj je na svom mjestu, a uz božićne dekoracije imate osjećaj kao da ste ušli u pomalo magičnu bajku…

natural hair and beauty.j9pg

natural hair and beauty18

natural hair and beauty8

MACADAMIA NATURAL OIL

U salonu, za njegu kose, koriste Macadamia proizvode. Svi Macadamia natural oil proizvodi imaju izuzetno djelotvoran učinak na zdravlje kose jer sadrže ulja macadamie i argana. Ulje makadamije dobiva se iz makadamije oraha koji je vrlo bogat esencijalnim masnim kiselinama koje imaju djelovanje na čvrstoću i zdravlje kose. Ulje macadamie u kombinaciji sa arganovim uljem. Zašto? Zato što zajedno imaju nevjerojatan učinak na kosu: daju joj intenzivnu hidrataciju, pomlađuju kosu. Još možemo dodati mekoću i dugotrajan efekt glatke, ravne i sjajne kose. Ulje se trenutno upija, vrlo je lagano na kosi i ne masti. Smanjuje vrijeme sušenja od 40 %-50% i sadrže prirodnu UV zaštitu. Stoljećima, alkemičari i liječnici širom svijeta počeli su koristiti bogate prirodne resurse u medicinske svrhe.

Ovaj riječki salon ekskluzivan je i po tome što je prvi koji u Rijeci (i treći u Hrvatskoj) u kojem koriste Macadamia Oil Cream Color boje za kosu.  Budući da sam i sama sretnica koja je imala priliku isprobati na svojoj kosi, sutra detaljniji osvt, vjerujte mi samo kad kažem – savršeno.

natural hair and beauty.11jpg

natural hair and beauty17

natural hair and beauty20

Jako je puno salona, no ovaj je zbilja poseban. U ugodnom, toplom i relaksirajućem ambijentu u kojem dominiraju bijela i zelena boja osjećate se kao princeza. Svaka žena zaslužuje vrijeme za sebe, vrijeme za napuniti baterije, opustiti se, bez crne kronike i žutih tema, ovaj salon nudi prijateljski, nenametljiv pristup uz kvalitetnu uslugu.

Silvia, Gordana, Matea I Lara dočekat će vas s prirodnim osmijehom na licu, pustiti vas u Natural svijet – svijet gdje  zaboravljate na brige i probleme, svijet koji je stvoren baš po mjeri svake žene…

Uskoro pripremaju jedan zanimljiv event za dame i damice o kojem ću vas pravovremeno obavjestiti, a sutra jedan osobniji osvrt na usluge iz ovog salona u kojima sam i sama uživala…

Oglasi

Komentiraj

