Priča o Louboutinu. Christianu Louboutinu.

Shoemaker. Magicmaker.

Za njegove cipele svi smo čuli. No, koliko znate o njemu? Christian Louboutin je za mnoge žene čudotvorac, a njegov lik i djelo inspiriraju  poduzetnike, marketing stručnjake, konkurente. Ne može se poreći, drugačiji je baš poput svojih kreacija. Kako je pokorio modni i poslovni svijet, pročitajte u nastavku…

We all heard about Louboutin shoes. But, what do you know about designer? Christian Louboutin for many women is miracleworker, his work inspires entrpreneurs, marketing specialties, competition. It goes without saying, he is different just like his shoes. This is story about his fashion and bussines success…

Cipela kao cipela, no ne kad se radi o ovom umjetniku. On stvara osjećaje i prodaje ih, žena koja nosi CL puna je samopouzdanja i seksipila, drugačija od drugih, svjesna svojih vrijednosti i kvaliteta. Njoj nitko ništa ne može, ona je na vrhu svijeta… I čula sam sa više strana da cipele nisu baš najudobnije, da se famozna crvena potpetica brzo izliže, neke djevojke koje su kupile navode da su precijenjene.

Ali uzalud, Louboutin ne prodaje cipele. On prodaje magiju. A magija nam danas treba.

christian-louboutin

Zašto mu se dive poslovnjaci? Ovo je već tema struke, no rado ću s vama podijeliti par saznanja: izgradio je carstvo na prodaji ‘osjećaja i doživljaja’ ne samo cipela. Nije stao, osmišljava i radi punom parom dalje, u najavi je (za 2013.) luksuzan beauty brand Christian Louboutin Beaute. Marketing rješenja su zadivljujuća, reklame, korištenje društvenih mreža u poslovanju, vizuali..

CL u jednom je razgovoru naveo kako je njegova fascinacija cipelama započela 1976. kada je posjetio Musée national des Arts d’Afrique et d’Océanie, tamo je prvi put ugledao znak koji zabranjuje ženama sa stileto cipelama ulazak u zgradu zbog mogućnosti da se ošteti skupi drveni pod. Slika mu je ostala u sjećanju te ga je potakla na akciju:  “I wanted to defy that,” citiram i “I wanted to create something that broke rules and made women feel confident and empowered.”

Oh yeah, and he did it!

louboutin-portreti-cipele

 Svoju uspješnu priču započeo je 1991.godine, u Parizu je otvorio svoj prvi salon cipela, a u ulozi prvih kupca našla se Princess Caroline of Monaco.  Brzo se pročulo za dizajnera i cipele koje slave žensku ljepotu, a nakon što su brand podržale i Diane von Furstenberg i Catherine Deneuve, uspjeh nije mogao izostati. Danas nema poznate dame koja u svojoj kolekciji nema loubotinke , a Sarah Jessica Parker izabrala ih je i za najvažniji dan u svom životu – vjenčanje.

 Sigurno ćete se iznenaditi kad doznate da je njegova najveća klijentica i žena sa najviše CL cipela- spisateljica  Danielle Steel koja posjeduje više od 6000 parova, dakle 12000 Louboutin cipela!!

louboutin-shoes1_2207737b

Perfektno od početka do kraja, a početak svega su cipelice s vamp crvenom potplatom. Klasične ili trendovske, koja od nas ne bi slijedeći ženski izlazak pohodila u tim krasoticama…

Uhhh…

Oglasi

2 thoughts on “Priča o Louboutinu. Christianu Louboutinu.

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )

Spajanje na %s