Natural Hair & Beauty Rijeka. Make over.

“Čarobno jutro” rekla bi Nina Badrić…

natual

Jučer sam predstavila ovu oazu mira, relaksacije i ljepote, a danas osobniji osvrt na divno ispunjeno subotnje jutro…

Yesterday, I wrote about this beautiful, peaceful, harmony place, today I bring you personal view of wonderful  saturday morning in Natural Beauty & Hair saloon…

Krenimo redom. Buđenje prije 7h da bi u 7 i pol bila u salonu. Nikakav problem, sretna i vesela, usprkos niskim temperaturama, u autu pjevam laganice i razmišljam o danu koji je prepun slatkih obaveza. Prva i najslađa destinacija – novootvoreni Natural Hair & Beauty salon u Rijeci gdje me s osmijehom na licu, čak i u te dosta diskutabilne jutarnje sate, dočekuju četiri dame. Skida se jakna, spušta torba i baca prvi detaljni pogled – salon je uređen prekrasno, dominira bijela boja sa zelenim detaljima i srebrnim  božićnim dekoracijama koje bi svaka žena najradije otuđila za potrebe svog doma. Savršeno!

Pogled bježi stropu na kojem  caruje divan luster koji osim impozantnosti i starog classy stila krije i obiteljsku priču, a to uvijek volimo…  Nakon prvih pet minuta, u salonu se osjećam opušteno i dobrodošlo kao da sam već bila, bez praznih fraza i usiljenih osmijeha, s djevojkama je odnos fin i opušten, a svaki dolazak donosi novu dozu smijeha i ženskih uživancija.

natural hair and beauty2

A sad, onaj bitniji dio… Pure pleasure…

MACADAMIA OIL CREAM COLOR – SAMO NAJBOLJE ZA MOJU KOSU

Macadamia Oil Cream Color je kremasta boja na bazi ljekovitog ulja Macadamie, napravljena da istakne i pojača kvalitetna svojstva boje za kosu uz pomoć renomiranog Healing Oil tretmana. Ona ne samo da prožima kosu sa svojim živopisnim nijansama raskošnih boja, već i djeluje blagotvorno na kosu sa izuzetnim rezultatima, dajući kosi zdravlje, nježnost i sjaj.

natural hair and beauty.11jpg

natural hair and beauty12

Natural Hair & Beauty salon prvi je u Rijeci koji ima ove boje za kosu, a budući da  sam imala prilike isprobati, mogu reći da sam jako zadovoljna… Kosa je njegova, sjajna i zdrava, boja je krasna, nenametljiva i blaga, a opet postojana. U konzultacijama s Gordanom – stručnjakinjom za natural hair, odlučile smo se za tizijan nijansu – blago crvenakastu koja je pokrila prijašnje stanje, a prateći frizerske trendove upravo su crvene nijanse IN tako da ako niste probali, idealno je vrijeme…

U salonu su se pobrinuli i za moje nokte. Budući da je moj životni prioritet Djevojčica, otkad sam postala majka, nokti su pali u drugi plan, odnosno radi praktičnosti njegujem kraće nokte i preferiram nude/roskaste tonove. No, vrijeme je za promjene i u dogovoru s Larom odlučili smo se za crni  OPI lak koji me oduševio. Evo i dok tipkam, gledam i uživam u pogledu! Koje povjerenje imam u Laru, što se noktiju tiče, govori činjenica da mi je upravo ona sredila nokte za vjenačanje. A znamo da za vjenčanje biramo samo najbolje 🙂

natural2

natural hair and beauty14

natural hair and beauty24

I šećer na kaju – make up. Ajme uživancije. Opet Lara kojoj sam u kratkim konzultacijama dala jednu odrednicu – nema pravila 🙂 Dok pišem tražim riječ kojom bi dočarala svoje zadovoljstvo, ali ne pronalazim ju. Savršeno naglašene oči i odličan make up koji je izdržao do navečer i dočekao  fotkanje sa Suprugom. (A to ćete vidjeti sutra 🙂 )

natural hair and beauty16

natural3

natual

Silvia, Matea, Lara i Gordana. Djevojke, ovim putem još jednom zahvaljujem što ste me primile u svoj ženski kutak,  a vama ostalima poručujem – ako volite topla  mjesta s iskrenim i opuštenim, prijateljskim i nenametljivim pristupom, Natural je mjesto za vas.

Vrlo je jednostavno – svaka žena zaslužuje samo najbolje, a najbolje je ono što dolazi iz prirode, dolazi iz srca. Natural salon.

natural hair and beauty23

natural hair and beaut22y

Oglasi

Komentiraj

