Vrijeme za dame i damice!

Ovo mi se jako sviđa…

natural hair and beauty.15jpg

Utorak u Natural Hair & Beauty salonu u Rijeci rezerviran je za majke i djevojčice, iako sam sigurna da se s guštom mogu pridružiti i bakice, tete, sestre… Ja već sad jedva čekam… U nastavku detalji ovog simpatičnog događanja…

Tuesday in Natural Hair & Beauty saloon in Rijeka is reserved for mothers and daughters but I’m sure that also grandmothers, aunts, sisters can be a part of this great story and enjoy too. I can’t wait!!

Poslužit ću se malim trikom i umjesto da napišem tekst jednostavno ću iskorisiti onaj na lecima koji su pripremili. Govori baš sve detalje, a rozo-zeleni dizajn baš priziva mame, kćeri i sve ostale pripadnice nježnijeg spola da sutra odvoje vrijeme za sebe i napune baterije u Natural saloonu…

natural hair and beauty2

429528_506711779362841_431171713_n

natural hair and beauty13

Jao, sva sam se raznježila kad sam pročitala kako djevojčice daruju lakiranjem noktića. Moja djevojčica je još premala za to, ali zamišljam kako bi se važno i sretno osjećala da ju iznenade lakiranjem noktića 🙂

Nisam ni trenutka dvoumila hoću li ići, poučena zadnjim iskustvom iz ovog salona, napunit ću baterije, družiti se, smijati i uživati, a  utorak (kad energija već blago pada) baš to traži! Inače srijedom već dolazim na posao s manjim osmijehom na licu, ali  imam neki osjećaj da će ova srijeda biti atipična i da ću biti u punoj formi…

Vidimo se! M.

Oglasi

Komentiraj

