Illamasqua u Rijeci. Konačno!

O happy day 😉

ILLAMASQUA2

Müller u Zapadnom trgovačkom centru Rijeka, ugostio je blogerice te neka poznata riječka lica, a sve u svrhu dobrodošlice jednog poznatog svjetskog branda – Illamasqua, dobrodošla u naš grad! Bilo je edukativno, zabavno, zanimljivo i jako simpatično..

Müller store in Western shopping centre Rijeka, gathered bloggers, famous domestic faces, and all that because famous brand has arrived in our city – Illamasqua we have been waiting for you! Event was educatice, fun, and very interesting…

ILLAMASQUA9

ILLAMASQUA

ILLAMASQUA3

ILLAMASQUA4

IMG_4446_Snapseed

ILLAMASQUA5

ILLAMASQUA6

Sjećam se s kojim sam zanimanjem gledala postove blogerica povodom otvorenja Illamasqua prodajnog mjesta u Zagrebu. Sviđa mi se brand i cijela filozofija koja ga prati kao i kvaliteta koja vas dočekuje u startu – stylish i classy pozivnicom na event, a zatim pristupom i komunikaciji, kvaliteti proizvoda, ambalaži, svemu…  

Illamasqua predstavlja spoj naslijeđa stogodišnje tradicije s vodećim svjetskim kreativnim umovima koji je doveo do stvaranja ultimativne izvrsnosti kozmetičkog brenda. Ne praveći razliku između kozmetike za profesionalce i one koji to nisu, Illamasqua pruža svim potrošačima jedinstvenu vrhunsku i profesionalnu kvalitetu proizvoda jer ju oni svi i zaslužuju.

O utjecaju i kvaliteti ovog branda govori i činjenica i veliko priznanje  Cosmoplitan Awards 2012. koji su brandu Illamasqua dodijelili primat u dvije kategorije: za najbolje rumenilo i najbolji lak na tržištu.

U Rijeci, kolegice blogerice i brojne dame mogle su uživati u savjetima Ivane Bilandžije Billy i Mihaele Dodić, a za sve one kojima bolje leži praksa, na licu jedne krasne crnke Mihaela je demonstriraala svoje make up vještine te nas vješto uputila u tehnike, metode, ali i trendove.

Drago mi je da je Rijeka bogatija za jedan vrhunski  svjetski brand. Vjerujem da, osim što će biti na raspolaganju svim dosadašnjim ljubiteljicama,  Illamasqua make up sigurno će u Rijeci naći i nove pristaše, odnosno pristašice.

Iako sam više fashion nego beauty blog, uživam u kozmetici, s guštom pratim našu beauty blogersku scenu i drago mi je da sam imala priliku upoznati riječke beauty blogerice. Žao mi je što sam odjurila ranije na jedan drugi event pa sam propustila šećer na kraju svake priče – žensko druženje, upoznavanje, ćakule…

Zapelo mi je za oko par proizvoda pa čim se nađu na mom testiranju, javit ću dojmove, iako ne sumnjam da će dojam biti blistav…

Zahvaljujem Illamasqua timu na pozivu kao i Ambrela komunikacijama na izvrsnoj komunikaciji i prijaznosti 🙂

Rijecke beauty blogerice

eto nas!

Oglasi

Komentiraj

