Natural salon. Za dame i damice.

Presimpatičan utorak…

natural.3jpg

Natural Hair & Beauty salon u Rijeci okupio je mamice, kćeri, prijateljice…

Natural Hair & Beauty salon gathered mothers, daughters, friends…

natural9

natural15natural4

natural8

natural.11jpg

natural.8jpg

natural.6jpg

natural.10jpg

natural.7jpg

natural12

Utorak je inače dan u tjednu koji u tišini stoji između napetog ponedjeljka i turbulentne srijede. No, ovaj je utorak bio atipičan – pun događanja, novih poznanstava i iskustava, genijalan!

Nakon što sam posjetila ILLAMASQUA U RIJECI event, brzo sam odjurila na jedno zanimljivo događanje u novootvorenom Natural salonu. Pozitivno iskustvo se ponovilo i s guštom sam provela vrijeme u neobičnom ambijentu poznatog mi salona. Zašto neobičnom pitate se…Utorak je bio dan za majke i kćeri, ali i za sve ostale pripadnice nježnijeg spola koje su se mogle počastiti novom frizurom, manikurom ili make up-om, ali i okititi se unikatnim komadom nakita ili odjeće.  Naime, svoje radove predstavile su jako simpatične, drage i kreativne Barbara Čubranić koja se krije iza branda Pinkiness design i Lorena Lucy Loo koju sam vam nedavno i predstavila CROATIVA: LORENA LUCY LOO. Znači, sve prisutne dame i damice bile su okružene sretnim ženskim licima (ah nova frizura uvijek čini čuda nama ženama..), lakićima za nokte, paletama make up boja, četkama ,ali i naušnicama, prstenima, ogrlicama, majicama, joooj, ma savršeno…

Uz nagradnu igru iznenađenja, besplatno lakiranje noktića za djevojčice (da ste samo vidjeli sretna lica slatkih  krasotica), stol pun slatkih i slanih poslastica, obilje smijeha i druženja, majke i kćeri sigurno su, baš poput mene, dobro napunile baterije.  Znamo da je djeci najbitnije kvalitetno provedeno vrijeme s roditeljima i ovdje je bilo baš tako – simpatično, classy, fino i brbljavo… Ovo je bio prvi event ovakvog tipa, a mislim da je očito da uskoro hoćemo reprizu 🙂

P.S. Vratimo se još malo mom utorku, Illamasqua event, Natural salon event, dolazim doma, i nakon što uspavam djevojčicu red je na komp i obrađivanje fotkica. Pogled na neizbježan  facebook i otkiće da sam BAŠ JA osvojila prsten u nagradnoj igri… Happy, happy, happy…

Oglasi

Komentiraj

