Xmas make up by Bela

Blagdani dopuštaju više…

546578_339746572799531_654003783_n

Božić i Nova godina posebni su blagdani i svaka djevojka i žena želi zasjati te biti prekrasna i drugačija nego svih ostalih dana u godini… U potrazi za odgovorima kako to postići pomogla mi je Bela Make Up

Christmas and New Year are special and every girl and woman wants to shine and be beautiful, differrent than she is every other day… I searched for answers about make up and  Bela Make Up helped me out…

302779_332538590186996_2130390475_n

S: Koji su make up trendovi za ovaj poseban mjesec u godini?

Sada je jako trend boja vina na usnama, meni se isto sviđa, međutim mislim da lice mora biti jako njegovano kao i kosa i nokti za taj stil…Ne treba slijepo pratiti trendove jer nije sve za sve.

S: Božić, Nova godina i šljokice – da ili ne?

Šljokice 🙂 uvijek… Šalim se , ako nekog veseli zašto ne, moj osobni odabir je ne.

Idealan božićni make up…

Idealni božićni make up je naravno individualna stvar, ali mislim da cure koje idu van mogu slobodno pojačati make up ala KIM, a one koje su tog dana u obiteljskom okružju ili na nekoj kućnoj zabavi ipak nešto decentnije.

69487_334684856639036_2043290186_n

S: Novogodišnja noć označava novi početak, novu godinu i djevojke vole zasjati. Kakav make up predlažeš?

Meni se jako sviđaju mat jarke boje na usnama, naranđasta, fuksija, pink i jaka breskva, zatim jako naglasiti jagodice highliterom i shimmerom. Dignuti kosu od lica i nekom retro ogrlicom ili naušnicama staviti točku na i ! (op. Bela meni je super cijeli ovaj styling 🙂 )

S: ‘Manje je više’  kažu, možemo li ipak u ovom mjesecu zaboraviti na ovu uzrečicu 😉

Istina je da je ” manje” – ” više “.. Mlado lice, uredno nanešena šminka i sa stilom može biti uistinu sexy, primjer neizbježna K.K.

182296_349474498483671_146735798_n

Bela, hvala ti, ova zadnja fotkica najbolje poručuje ono što želim reći svim  mojim čitateljicama, ali i čitateljima…

Djevojke jučer sam napisala, zabavite se, pripreme obavite zajedno uz čašicu šampanjca, samo veselo i opušteno… Uživajte u sebi, eksperimentirajte i nagradite se dobrim izlaskom – jer mi to zaslužujemo 😉

M.

Oglasi

Komentiraj

