Kvalitetan i kreativan – Lush!

lush ztc

U Rijeci postoje dva Lush dućana, jedan sam već posjetila Emotional brilliance-Lush-kozmetika, a sad je bilo vrijeme da zavirim i u drugi, u Zapadnom trgovačkom centru, Rijeka…

In Rijeka we have two Lush stores, I already visited first one in town Emotional brilliance-Lush-kozmetika but now, I took some time I visited other one, in ZTC Rijeka…

lush ztc7

lush ztc3

lush ztc8

lush ztc9

lush ztc11

lush ztc10

lush ztc6

lush ztc5

Prije nego krenem  s osvrtom, svakako bacite pogled na zadnju fotkicu i priključite se Lush akciji.. Dobro je činiti dobro i nema ljepšeg osjećaja nego kad znate da ste u nečiji život unijeli radost – veliku ili malu…

LUSH u ZTC-u posjetila sam prošlog tjedna tako da je malo kasno za neke infomacije, ali svejedno odlučila sam s vama podjeliti dojmove. Djevojke su me dočekale vedre i nasmijane, a cijeli shop bio je drugačiji jer se odvijao jedan poseban party – MEXICOOOO! Predobro, neću sada izdvajati sve detalje jer sam malo too late, ali svakako ću naglasiti da je tamo iznimno zanimljivo – od proizvoda od kojih vas baš svaki osvoji i pomislite “To moram imati” do tematskih party-a i akcija poput ove koja se održava za Dom Izvor u Selcu…

Ukoliko još kupujete poklone, isto preporučam,  paketi osvajaju ambalažom i sadržajem, a dobro upućene djevojke pomoći će vam da za sebe, ili druge, pronađite što vam srce zaželi.

Ja sam se zaljubila u dva proizoda: puder za tijelo budući da obožavam šljokice i  (ako se ne varam) šampon za kosu na bazi banane koji je idealan za ofarbanu i oštećenu kosu. Must must have!

ztc lush12

Eto, budući da Stilueta uskoro slavi rođendan, ako netko čita, darove primamo unaprijed 😉

Šalu na stranu, cijela filozofija i koncept svih LUSH prodajnih mjesta je drugačija i pohvalna, pozitivna i kvalitetna. Savjetujem da ih sami posjetite i uvjerite se u moje riječi, a slobodno mi javite i vaše dojmove… Vjerujem da se nećete razočarati, dapače..

Vaša M.

Oglasi

One thought on “Kvalitetan i kreativan – Lush!

Komentiraj

