2012. Favorites…

Zadaar_21

Izdvojila sam nekoliko outfit postova iz 2012. koji predstavljaju robicu, ali i trenutak, ambijent, energiju i profesionalizam omiljenog mi fotografa… 🙂

I selected few favorite outfit posts from past year, they represent clothes, but also moment, place and energy I shared with my favorite photographer, my husband…

SVIJET JE LJEPŠI UZ MEA MEA TORBICU

Ovaj post drag mi je radi divne torbice, a i fotkan je u Matuljima… Mjesto koje mi se uvuklo pod kožu i u srce… CASUAL SUMMER DAY

Mea_6

TRENDY WHITE

Mini post maksimalne važnosti… za mene… A na fotkici ispod je moja krasna sestrica ♥ POSEBNE NARUKVICE OD POSEBNE OSOBE

SISTERS

ZADAR. RAŽANAC. DALMACIJA. VOLIM.

Svaki odlazak u Ražanac i Zadar puni baterije, srce, dušu.. Obožavam i gotovo… SUMMER IN THE (H)AIR

Zadaar_22

THE DRESS

Haljina snova za dan iz snova…SPECIAL DRESS 4 SPECIAL DAY

IMG_7443

NJEGOVA KAPICA I TO JE TO.

Jedan od zadnjih outfita koji ne bi bio potpun bez Njegove kapice.. Uzela, ukrala, posudila… BACK TO BLACK

outfit3

S(t)ILUETA

Jedan od najdražih sessiona prošle godine… Muž genijalac… MAXI GYPSY INSPIRATION

IMG_3021_Snapseedm

KOSA, KOSA, KOSICA

Žena zna.. Moja Jelena zna… GOOD HAIR DAY @ JELENA

Kiki_1

HERO FOR HEROES

Ova ogrlica mi je posebno draga kao i fotkice…DETAILS, DETAILS, DETAILS

IMG_2752_xSnapseed - Copy

ROCK ‘N’ ROLL

Još jedan dragi zimski post… FAKE FUR. REAL CHIC

fur2

NATURAL SALON – OTKRIĆE GODINE

Prošla godina u Rijeku donijela je nešto važno i veliko, ma savršenooo – Natural hair  & beauty salon…  NATURAL – ZA SJAJAN IZGLED I SJAJNU GODINU

natural rijeka16

JOŠ JEDNA OBOŽAVANA HALJINA 😉

Ljeto na Učki. Savršeno… SUMMER DAY IN WOODS

nisa_86

Izdvojila sam 10 osobnih postova po svom guštu. Ali, odat ću vam tajnu. Nije do robe, frizure, nove torbice, ogrlice, do trenutka je… Svi postovi predstavljaju nešto posebno i volim se prisjetiti toga – emocije, za ostalo ćemo lako…

Pratite i dalje i slobodno sugerirajte što vam se sviđa, što ne, o čemu biste čitali…Zajedno u novoj 2013. 🙂

Love, M.

Oglasi

Komentiraj

