Konačno Flormar!

flormar ruz3

Dugo mi je bila želja probati Flormar ruževe,  ali nikako, uvijek sam se vraćala  starim, provjerenim izborima i tako učestalo zaobilazila  ovaj brand. Nakon duuugo čekanja, za potrebe snimanja editorijala za božićno izdanje emisije Extravagant isprobala sam ovaj ruž i zaljubila se.. Ono još bitnije – konačno je dio kolekcije! Ljubav na prvi pogled.

I have been waiting for a long time to try Flormar lipstick. Finally, I tried it and really liked it. Love at first sight. Good quality and good price – it doesn’t get better than this…

flormar ruz

flormar

547547_316091841829560_195206484_n

Za sve je kriva  vizažistica Iva Berišić koja me prekrasno našminkala za potrebe snimanja, ali i navukla na ova ruž (Flormar 521). Nevjerojatno dugo traje, ne isušuje usta, cijena zbilja povoljna, nijansa intenzivna, sjajna, kremasta i baš nekako zamamna. Moj prvi Flormar ruž, ali mislim da je ovo početak jednog divnog prijateljstva.

Moram spomenuti da mi se jako sviđa ovaj brand, kvaliteta i cijena proizvoda, izbor nijansi.  Flormar sam odlučila isprobati nakon što sam se uvjerila u trajnost, kolorit i postojanost, ali i nakon što sam na brojnim beauty blogovima pročitala pozitivne recenzije.

Kao veliki ljubitelj pink rumenila, nisam mogla odoljeti ni  rumenilu na fotkici koji me oduševio teksturom i sjajnim česticama – baš tako volim. Uz opet, ponavljam, zbilja prihvatljivu cijenu…

Morala sam podjeliti ovo otkriće s vama, djevojke navalite – isplati se! :*

Oglasi

2 thoughts on “Konačno Flormar!

    • U Rijeci Rk Ri i ZTC, ne znam u ostalim gradovima 😦 Sretna Nova i tebi, nedavno sam otkrila tvoj blog i jako se ugodno iznenadila.. Jako je osvježavajuć i svestran, pratim 😉

Komentiraj

