Modni nakit Iva. Čaroban nakit…

AB9

Priča o Modnom nakitu Iva započet će mojoj pričom… Znate da za vjenčanje dame biraju samo najbolje i najljepše, ja sam za svoj dan odabrala naušnice Ive Srok Tucić iz Rijeke i mislim da to dovoljno govori…  Ona stvara čaroban nakit i dodaje zadnji začin ženskoj ljepoti… Uljepšala je i jedan od najvažnijih dana u mom životu i ne krijem koliko obožavam njezin rad… Pogledajte fotkice, garantiram – osvojit će vas odmah!

This story about amazing fashion jewellery designer Iva will start with my personal story. You know that for wedding day, ladies choose only the best and the finest.. I have chosen earrings from Iva Srok tucić from Rijeka. She makes magic and adds final touch to woman beauty… Just look at the photos, I guarantee, you will like her jewellery immediately!

S: Već dugo se baviš izradom nakita, kako je počela tvoja priča?

Nakit sam počela izrađivati za vrijeme studiranja kada je bila popularna fimo masa pa sam tako  ja, kao i mnogi drugi, započela sa fimom. Brzo mi je dosadio pa sam počela koristiti i druge materij

S: Što sve izrađuješ?

Od nakita izrađujem uglavnom naušnice, iako radim i ogrlice, narukvice, broševe i prstenje, ali ipak najviše uživam u izradi naušnica.

S: Nakit je prepoznatljiv, poseban, sjajan, je li teško bilo istaknuti se  u mnoštvu kreativaca?

Nekako je sve to došlo samo od sebe. Nikada nisam razmišljala na način da se moram nekako istaknuti. Trudila sam se raditi što kvalitetnije i kreativnije. Drugi su to prepoznali i pozvali me da sudjelujem  na brojnim revijama, između ostalim i prestižnim „Riječkim stepenicama“, tv editorijalima. Moj nakit je bio dio rubrike na Modnom Almanahu te isto tako pisalo se o njemu u brojnim časopisima i knjigama. Mislim da je sve to pomoglo da se čuje za mene i moj rad.

18407_3880318457351_719943900_n

602301_3880327977589_1171537384_n

23926_3880321537428_270539407_n

Photos: Saša Božunović

S: Gdje pronalaziš inspiraciju?

To je pitanje koje mi često postavljaju. 🙂 Nemam neki poseban izvor inspiracije. Ponekad me inspirira novi materijal, nove perle koje nabavim,  zatim neka haljina koju sam vidjela u izlogu ili pak cipele…..

S: Tvoja nakit je jako ženstven, glamurozan i damski. Je li to i neka tvoja vizija?

Drago mi je kada čujem da ga ljudi tako doživljavaju i najviše uživam kada vidim fotografije cura u divnim glamuroznim i svečanim haljinama noseći moj nakit koji se predivno uklopi u cijelu tu priču.

S: Tko sve nosi Modni nakit Iva?

Nose ga sve djevojke i žene koje se vide u tome i vole taj stil. Jednom mi je bilo zanimljivo kada je kćer kupila naušnice za maturalnu zabavu i isto tražila jedne druge za svoju mamu. 🙂  Drago mi je da više generacija vole i nose nakit koji izrađujem.

S: Postoji li neki kompliment u mnoštvu koji te posebno razveselio…

Joj ne znam, 🙂 puno divnih komentara me je oduševilo i dirnulo. Najviše mi je značila podrška cura koje su bile uz mene kada su svugdje izlazile kopije mojih naušnica i mog rada. One su uvijek komentirale da je samo jedan Modni nakit Iva i da se kopira ono što je posebno i što zapravo vrijedi. (op. Istina…)

modni nakit iva3

modni nakit iva2

modni nakit iva4

S: Je li  se ponekad teško odvojiti od nakita, mislim, tako je lijep 🙂

Bilo je i takvih situacija, ali uvijek sam se tješila činjenicom da mogu sebi izraditi nešto slično, što naravno nikad  ne bi. Znalo bi se dogoditi da nisam imala naušnice baš te boje, uz baš tu haljinu kada mi je trebalo za izlazak. U posljednje vrijeme izradila sam si jednu ogrlicu koju ne dam nikome. Posebna mi je i ostat će samo moja. 🙂

S: Volim zaviriti u svijet stvaranja i kreative pa otkrij nam u kojim uvjetima ti stvaraš?

Uh, bolje da ne znaš. Muž kaže da sam skroz preokupirala jednu sobu i prisvojila je. Imam veliki stol koji mi nikad nije dovoljan i brdooo materijala, kutija, polica, stalaka. U toj sobi vlada vječiti kreativni nered… I znam se sama naljutiti na sebe kada nešto tražim i ne mogu naći, ali jednostavno ne mogu biti uredna kada nešto stvaram… Valjda je to dio moje prirode.

AB9

IMG_3504_Snapseed

modni nakit iva

Najljepše su moje…

S:  Majka pita majku: kako sve stižeš 🙂

Teško sve stignem, ali ipak uspijevam. Valjda smo mi žene stvorene da radimo više toga odjednom. Radim prije posla, poslije posla, navečer, po noći, dok se kuha ručak, dok dijete spava ili gleda crtić ili je i ona pokraj mene i radi svoj nakit. Sve je to u dobroj organizaciji. 🙂

Slažem se i znam kako je 🙂 Mene je Iva davno osvojila, uostalom, zlatne naušnice s bijelim kamenčićama dio su vjenčanih fotkica i videa, a uz to ponosno ih nosim i dalje i uvijek se prisjetim tog dana, kumova i mojih divnih kumica, Opatije, Rijeke, svega…

Škicnite i uživajte MODNI NAKIT IVA

Oglasi

One thought on “Modni nakit Iva. Čaroban nakit…

  1. Pingback: Rapsodija prekrasnog nakita! | STILUETA

Komentiraj

