Smaragdno zelena. Boja godine!

Nema sumnje, u 2013. godini smaragdno zelena će biti glavni trend – u uređenju domova, dizajnu i naravno modi. Sretna sam jer jedna prošlogodišnja haljina nije iznošena, a baš je ove boje koju, by the way, jako volim! Go green!

No doubt,  this year emerald green will be the main trend – in interior design, other tipes of design and fashion. I am happy because I have one wonderful dress that has not been out for real yet, off course in this colour, which, by the way, I really like! Go green! Also, I discovered Polyvore and liked it, my sets are belove…

emerald green

green inspiration

go green

Ok, nedavno sam otkrila  Polyvore i malo se navukla.

Uz zelenu haljinu, vidim zlatne štiklice i clutch. Budući da obožavam traperice, planiram jednu običnu majicu i zelenu torbu. Zaigrajte se, zelena je tako pozitivna i vedra, povezuje se prirodom i budi pozitivne emocije. Veseli me što je boja godine, a posebno čekam proljeće i ljeto kad mi se ova boja baš uklapa u modnu koncepciju tih godišnjih doba. A koja je koncepcija? Više haljina, nakita, tamniji ten, štiklice koje me zovu i čekaju da zakorače van, opuštenija kosa, relax faza, sunce, more, plaža… Nisam baš zimski tip tako da će zelena biti moja suputnica u toplijim vremenima.

Uz to asocijacije uz zelenu boju su – kreativnost, iskrenost, univerzalost, prirodnost, novac, povjerenje.

Jeste li pronašli išta loše? Ja nisam. Dakle, go green 🙂

Oglasi

One thought on “Smaragdno zelena. Boja godine!

Komentiraj

