Lanvin Croatia shoes

lanvin zagreb shoes

Lanvinova posljednja kolekcija inspirirana je našom prekrasnom zemljom, a cipele su i nazvane po našim poznatim mjestima: Zagreb, Dubrovnik, Pag i Rijeka. Moja Rijeka♥

We all know about Lanvin and beautiful shoes from this amazing creative fab world. I am very proud that latest collection was inspired with  Croatia – my country, and he named shoes after famous Croatian places – Zagreb (capital of Croatia), Pag (island and beautiful city), Dubrovnik (you probably heard about beautiful Dalmatian city…) and Rijeka. My hometown and  most beautiful city in the world with best, charming, creative and  friendly people ♥

lanvin dubrovnik shoes

lanvin pag shoes

lanvin zagreb shoes

lanvin rijeka shoes

Brojni hrvatski mediji plasirali su ovu vijest prije par dana, a sad ju donosim i ja ponajprije radi mojih stranih čitatelja. Naša zemlja je predivna, ove cipele su predivne, znači li to da je ovaj post predivan?

Šalim se, zbilja sam ponosna i sretna i eto, tko ima na računu poveći višak eura, može neki od ovih mjesta nositi u srcu, ali i na nogama… Meni Lanvinice ne trebaju (iako se ne bih žalila da nekim čudom osvanu u mom ormariću), sasvim mi je dovoljno znati da će moj grad na nekim uglednim finim nožicama osvojiti i vidjeti ostale gradove – Paris, London, New York, Tokio, tko zna…

 Javite ako ih vidite negdje 😉

Oglasi

Komentiraj

