Happy! Mini post

stylish style

Ovaj tjedan započeo je izvrsno. Krasna Minela ugostila me na svom blogu, a posebno me iznenadila divnim uvodom. Počašćena sam što sam osvanula na njezinom modnom blogu koje je zbilja vrlo stylish i kvalitetan, uz to prva sam blogerica koju je ugostila i naš intervju je prvi post u ovoj godini. Minela, i ovom prilikom zahvaljujem, napunila si mi baterije i srce svojim rečenicama… Trudit ću se opravdati tvoje povjerenje ♥ STYLISH STYLE

Monday morning started amazing. Minela from Stylish Style blog published our interview and started with such kind and beautiful introduction. Also, I am first blogger she introduced to her readers and our conversation is her first post in 2013. Such an honor. Thank you ♥ STYLISH STYLE

Oglasi

Komentiraj

