Fashion Fractions. Blog l♥ve

fashion fractions8

Prekrasna Neris je autorica bloga Fashion Fractions i oduševljava me svojim outfitima. Tako sam odlučila – moram doznati više o njoj. Dogovoren je intervju, a vrijeme je da i vi upoznate ovu finu, stylish damu…

Beautiful Neris is author of fashion blog Fashion Fractions. I love her outfits so I decided – I must know more about her, she writes in english so my dear readers, I am sure you will like her…

S: Iza bloga Fashion Fractions krije se samozatajna Neris Buzov. Otkrij nam malo o sebi da te bolje upoznamo.. 🙂

Ovo je uvijek najteže pitanje 🙂  Prije svega zaljubljenica u putovanja, a zatim i u modu. Maturirala sam i diplomirala u SAD-u te tamo provela pet prekrasnih godina. Nakon studija sam se vratila u Hrvatsku i sada radim za jednu američku kompaniju. Počela sam pisati blog da bih malo pobjegla iz predvidive svakodnevnice i to se u međuvremenu pretvorilo u moj najdraži hobi.  Volim provoditi vrijeme s dečkom, prijateljicama u shoppingu, čitajući dobre knjige, baveći se sportom, a svaki godišnji odmor iskoristim za neko putovanje.

S: Imam osjećaj da je tvoj blog veći uspjeh postigao vani te da si vrlo popularna van Lijepe naše. Gdje imaš najviše čitatelja i što misliš da je utjecalo na tvoj proboj na svjetsko tržište?

U pravu si; moj je blog više čitan van granica Lijepe naše i moram priznati da koliko god sam sretna što sam se „probila“ na svjetsko tržište, toliko mi je žao što vrlo mali broj mojih čitatelja dolazi iz Hrvatske.  Najviše mojih čitatelja je iz Sjedinjenih Američkih Država, zatim iz nekih Europskih zemalja (Njemačka, Italija, Španjolska), a tek oko 10% iz Hrvatske. Dosta dugo sam živjela u Americi tako da tamo imam dosta prijatelja i poznanika koji me vjerno čitaju i rekli su za moj blog nekim svojim prijateljima pa oni svojima itd. Kroz ovih godinu i pol dana, otkako pišem blog, sam se također sprijateljila s brojnim američkim blogericama čije blogove svakodnevno čitam i komentiram pa sam i na taj način stekla brojne čitatelje.

S:  Otkad u tvom životu postoji zanimanje za modu?

Sa sigurnošću mogu reći da se zanimam za modu otkad znam za sebe. Od malih nogu biram svoju odjeću i uvijek sam vodila ratove s mamom kad bi  mi pokušala nametnuti svoje modne izbore. Kako sam rasla, tako je raslo i moje zanimanje za modu, a moj se stil mijenjao iz godine u godinu i nastavlja se mijenjati. Moda je vrlo važan dio moga života, a mislim da moj osobni stil dosta odaje o meni kao osobi.

fashion fractions3

fashion fractions

fashion fractions11

S: S lakoćom mijenjaš stilove, spajaš nespojivo, imam osjećaj da je moda za tebe igra?

Ja modu ne shvaćam ozbiljno te uvijek nosim ono sto mi se sviđa i u čemu se osjećam ugodno. Mijenjam različite stilove, prihvaćam nove trendove i usvajam stare, ovisno o trenutnom rapoloženju. Upravo zato se u mom ormaru mogu naći komadi odjeće za svačiji ukus. Moda je za mene igra koja odražava moje trenutno raspoloženje.

S: Kako si se odlučila na pokretanje bloga?

Za pokretanje bloga sam se odlučila u svibnju 2011 nakon što sam shvatila da čitam previše modnih blogova i da u tome zaista uživam. U početku sam bila dosta izgubljena, ali s vremenom sam stekla brojne prijateljice blogerice, kupila novi foto aparat, napravila brojne promjene u dizajnu bloga i sad sam poprilično zadovoljna kako to sve skupa izgleda. Ja sam nepopravljivi perfekcionist u svemu sto radim sto je ponekad dobro, a ponekad isto toliko i loše jer nikad nisam u potpunosti zadovoljna i smatram da uvijek ima mjesta za poboljšanje.

S: Ima li nešto što nikad ne bi obukla?

Bilo je dosta trendova u prošlosti za koje sam govorila da ih nikada ne bi obukla, a onda su se nekako krišom ušuljali u moj ormar. Zato je moje modno geslo nikad ne reci nikad 🙂

fashion fractions4

fashion fractions7

fashion fractions9

S: U čemu se najbolje osjećaš, koja je tvoja dobitna kombinacija?

To zaista ovisi o mom trenutnom raspoloženju, ali provjerena dobitna kombinacija je obična majica u kombinaciji s dobrim trapericama i visokim salonkama. U tome se uvijek osjećam izvrsno.

S: Osim izvrsnih kombinacija, obožavam i fotke tvojih outfita, moraš mi priznati tko stoji iza fotoaparata i s guštom fotka?

Dosta ljudi hvali moje fotke i to mi je zaista najdržzi kompliment jer iza objektiva stoji moj dečko. On mi  je ujedno i najveca podrška te bez njega ne bi bilo moga bloga. Ohrabrivao me prvog dana, uvijek je strpljiv sa mnom i ima konjske živce.  Nije mu teško fotografirati po suncu, hladnoći ili kiši te uvijek udovoljava svim mojim hirevima. On je bolja polovica moga bloga 🙂

S: Tri stvari iz ormara bez kojih ne bi mogla nikako i nikad…

Velika torba u koju stanu sve moje dnevne potrepštine, par dobrih traperica, te visoke (ali i udobne) crne salonke.

S: Tri blogerice u čiji ormar bi rado zavirila i opustošila ga…

Blair Eadie (Atlantic Pacific) me uvijek iznova oduševljava te je ujedno i moj najveci modni uzor jer se igra s modom i ne shvaća je ozbiljno.  Katie, koja pise blog Running on Happiness  me takoder uvijek iznenadi  svojim razigranim kombinacijama te novootkrivena blogerica Beth koja pise blog S e e r s u c k e r + S a d d l e s. To su tri dame čiji bi ormar rado opustosila.

fashion fractions10

fashion fractions2

fashion fractions5

S: I za kraj, od djevojke koja s lakoćom nosi modu i  zbilja ima stila, savjet za sve moje čitateljice i čitatelje, kako da izvuku  maksimum od svog stila?

Igrajte se s modom, ne shvaćajte je ozbiljno i uvijek nosite ono što vas uveseljava i u čemu se osjećate lijepo. Vaš modni izričaj je dio vas te zato uvijek slusajte sebe i budite svoje. I za kraj, osmijeh je najbolji, a ujedno i najjeftinijji  modni dodatak!

Upravo tako! Djevojke osmijeh na licu nikad ne izlazi iz mode i poželjan je sada i uvijek. Hvala Neris što si pristala biti moja sugovornica, želim ti još puno lijepih blogerskih trenutaka, a sigurna sam da ti uskoro neće biti kraja kada te Hrvatice upoznaju i zavole 🙂

I da, pohvale dečku naravno, imam i ja jednog strpljivog iza fotoaparata, znam kako je 🙂

FASHION FRACTIONS

Oglasi

One thought on “Fashion Fractions. Blog l♥ve

Komentiraj

