Lorena Lucy Loo. New IN

lorena lucy

Kad sam vidjela Loreninu ogrlicu koja je ujedno i dizajnerica iste,  pomislila sam: To moram imati! I eto je, istog stila, drugog imena – divna, sjajna i predivna, brzo se uvukla u TOP 5 najdražih komada nakita.. Zasluženo…

When I saw necklace that Lorena – designer had, I thought to myself: Must have one too, same style, different name. And here she is, shiny and beautiful, in short period this necklace came to my  TOP 5 favorite jewellery… Deserved…

lorena

A tu je i prsten iste dizajnerice koji sam osvojila u Natural salonu… Sovica je bila usamljena i sama pa sam ju pridružila pravom životinjskom carstvu… Preslatka je, ali budući da moja djevojčica obožava životinje, ovaj prsten stavit ću sa strane za nju…

lorena ring

lorena lucy

Hvala LORENA LUCY LOO na susretljivosti, kreativnosti, pozitivi koju širiš svojim toplim i dragim karakterom!

Ogrlica je čudo i sigurna sam me s njom na vratu očekuju brojne male i velike pobjede  ♥

Oglasi

One thought on “Lorena Lucy Loo. New IN

Komentiraj

