Pinkiness Design. Ljepota življenja, ljepota nakita

pinkiness design3

Djeca, ljepota življenja i postojanja vječna su motivacije Barbare Čubranić koja stvara prekrasne komade nakita. Ona se poigrava sa ženstvenošću I istovremeno budi djevojčicu u svakoj od nas. A žene i djevojčice vole lijepo, sjajno, posebno, pomalo bajkovito… Sve to krije Pinkiness Design. Pročitajte sve o ovom krasnom nakitu, a tu j i giveaway – FACEBOOK
Kids and beauty of living are Barbara Čubranić motivation while she creates beautiful jewellery. She is playing with feminity and wakes up little girl in every of us. And we know, all women and girls love shiny, beautiful, unique and dreamy stuff… All that you can find in Pinkiness Design.

S: Kako je počela kreativna priča?
Kreativnost je u meni. Oduvijek sam imala potrebu nešto izrađivati od materijala pronađenih u prirodi ili starih odbačenih dugmadi i raznih dijelova alata. Kako nitko u obitelji nema tu kreativnu crtu, iznenadilo me, kada sam prije 2 godine saznala da mi je djed, kojeg nikad nisam upoznala, bio umjetnik, slikar i kipar. Dakle ima nešto i u genima 🙂

S: Što sve izrađujete?
Najviše obožavam izrađivati nakit. Volim da je drugačiji i da ima neku novu ideju u sebi. Osim toga radim male umjetnine, od naplavina koje nađemo djeca i ja dok se šetamo plažom, sa školjkama i sa svime na što naiđem, a što mi se čini da bih mogla iskoristiti za rad. Također, hobbi mi je uređenje interijera, pa sam tako do sada uređivala apartmane (Apartmani Barbara i Little Summer House, u Baški), restoran (Konoba Popona u Baški) i beach bar (La Playa u Baški).

S: Imate prepoznatljiv stil koji prati svaki korak vašeg rada, koliko  je estetika bitna u životu i radu?
Jako mi je bitna! Uvijek primjećujem lijepo oko sebe, u ljudima, prirodi, u riječima, fotkama, detaljima. Inspirira me.

S: Zadnja kolekcija je tako posebna, djevojačko-ženstvena, čime je inspirirana?

Hvala 🙂 Posljednju kolekciju za žene i kolekciju za djevojčice, planirala sam već dugo napraviti i napokon sam našla vremena . Inspirirana je djevojčicom-ženom koja voli sve ono lijepo, rozo, ljubičasto, nježno, sjajno, šljokičasto i veselo, uživa u tome i igra se.

pinkiness design

pinkiness design5

pinkiness design6

S: Vrlo različite kolekcije, tehnike, stilovi, otkud toliko inspiracije?
Da, to je i prednost i mana. Ja bih sve i svašta napravila u isto vrijeme i teško mi je napraviti cjelovitu kolekciju jer mi nove ideje stalno dolaze. Inspirira me sve oko mene i u meni. Ponekad je to i samo pogled kroz prozor ili san. No, najviše me inspiriraju djeca i ljepota življenja i postojanja!

S: U procesu stvaranja koji je najljepši trenutak?
Imati ideju je već super, zatim izrađivanje je veliki gušt (ponekad i frustracija 🙂 ), divno je i jako sam ponosna sam kad je rad gotov, a također i vidjeti svoj rad na nekome i primiti kompliment za isti je krasno. U biti svaki korak, u procesu stvaranja, od ideje do nošenja nakita, ima svoju draž.

S: Nakit je vrlo precizno i uredno izrađen, bez greškice što sam posvjedočila i sama. Imam osjećaj da nešto s čim niste 100% zadovoljni ne bi ni pustili u javnost?
Hvala puno 🙂 Trudim se stajati iza svog rada. Da, istina je, u procesu stvaranja, ako nisam zadovoljna, to ne izlazi van, nego napravim rad ponovo na drugačiji način.

pinkiness design7

pinkiness design8

pinkiness design9

S: Uz troje djece, koliko je teško naći vremena za sebe i stvaranje nakita?
Bitna je organizacija, no u biti teško. Često se zbog obaveza ne stignem baviti kreativnim radom koliko bih htjela. No, može se i zajedno sa djecom raditi ili kasno navečer ukrasti koji sat.

S: Vrlo ste smireni, nenametljivi i pozitivni, a budući da smo ušli u novu godinu molim za jednu porukicu mojim čitateljima i meni… 🙂
Hvala Marija na ovoj prilici za intervju 🙂 Želim poručiti svima da svatko krene od sebe, da se trudi raditi na sebi, da zastane i razmisli prije nego nešto učini/kaže. Mi imamo u životu priliku izabrati što ćemo učiniti u nekoj prilici. Imamo priliku educirati se! Htjela bi da ljudi izabiru činiti dobro i da pomažu drugim ljudima i životinjama. Da čitaju, uče, mijenjaju se, praštaju i trude se biti bolji ljudi. Da se bave svojom djecom, grle ih i ljube. I prije svega želim da vole…

pinkiness design2

Nekoliko puta čitala sam ovaj kraj i svaki put se naježila od glave do pete, draga Barbara hvala ti na ovim riječim, tako si to jednostavno sročila, a u biti jednostavno i je. Mi ljudi ponekad zakompliciramo… Ali tu su divne dame poput Barbare da nas malo podsjete na istinske vrijednosti te kako je rekla “Ljepota življenja i postojanja” je sama po sebi velika inspiracija. Svima nama. U svim životnim poljima.

Hvala Barbara, mene si osvojila jednostavnošću i smirenošću uz veliki talent i šarm koji posjeduješ, pratit ću tvoj rad i dalje 🙂

PINKINESS DESIGN

 FACEBOOK giweaway I pravila, igramo na području RH do nedjelje, proglašenje u ponedjeljak. Random.org bira pobjednika/pobjednicu.

 Evo što imate priliku osvojiti:

IMG_20130113_221728

Oglasi

2 thoughts on “Pinkiness Design. Ljepota življenja, ljepota nakita

Komentiraj

