Rokovnik Viva Kreativa. New IN

kreativa3

Moj prijatelj i suputnik kroz godinu bit će rokovnik udruge Viva Kreativa kojoj je ovo prvi projekt ovakvog tipa. Osim korisnih savjeta, sadrži i rubriku u kojoj možete uspisati sve sajmove, rođendane, darove, tjedne projekte.. Jako je simpatičan, jednostavan i dopadljiv. Želim nam jednu godinu punu uspjeha, privatnih i poslovnih te vjerujem da će mi moj prijatelj pomoći u evidenciji i organizaciji što mi  kao horoskopskoj ribi ponekad zbilja treba 🙂 Hvala VIVA KREATIVA

My friend and traveller throught this year will be this planner.  It’s a first project of association Viva Kreativa and its perfect for everybody involved in handmade culture… You can plan days, week projects, handmade fairs, gifts, birthdays…Planner is very cool, simpe and adorable. I wish us one good year, many success and I believe this litlle buddy will help me with organization because I am horoscopic sign pisces – sometimes very lost and with head in clouds… Thanks VIVA KREATIVA

kreativa2

kreativa

rokovnik

Oglasi

Komentiraj

