Slavimo prvi rođendan!

IMG_9945

LTM_2

JAKO SAM SRETNA I PONOSNA!! Danas slavimo prvi rođendan bloga i to je jedna krasna prilika da ispričam što se sve dogodilo u proteklih godinu dana, ali i  zahvalim mnogima koji su mi uljepšali ovaj period…

I am so happy and proud. Today, we celebrate my 1st year of blogging,  and it’s been wonderful… I met so many inspiring people, learned a lot, visited places and grow in every aspect… Thank you my dear readers, bloggers, friends, this is our  sweet success…

Ne znam gdje početi. Možda najbolje od početka. Hoću li pokrenuti blog ili neću, što ako ne bude vremena, što ako se pokaže da me to ne ispunjava, što ako reakcije budu katastrofalne, što ako posustanem ili mi dosadi.. Što ako, što ako.. Sretna mogu reći da se ništa od navedenog nije dogodilo, a inspiracija, volja, priče i suradnje rastu iz dana u dan… Suprug je na sve moje ženske strahove jednostavno rekao: Probaj, nemaš što izgubiti!

Godinu dana kasnije, zahvaljujem  mu i slažem se – nisam imala što izgubiti, ali nisam ni sanjala da ovako puno mogu dobiti…

UPOZNALA SAM DIVNE LJUDE

Dizajnere, kreativce, blogere, novinare, PR-ovce, čitatelje, fotografe, stručnjake iz brojnih područja…  Svaki dan je prilika za učenje i rad na sebi, a posebno je dobra škola koju pohađate učeći od novih ljudi koji se slučajno pojave u vašem životu pa putem FB, twittera, instagrama, kavice, maila, poslovnog sastanka, učite i uživate u dobrom društvu…

1821_1191930571

hero

gypsy_7

UČILA SAM, UČILA I PUNO NAUČILA

Učila sam dok sam spremala neke postove, razvijala se, učila dok mi na početku nije sjeo wordpress dizajn dok nisam našla kako sve poboljšati uz malu asistenciju znamo koga 🙂 Učila i učim iz dana u dan i to je nešto neprocjenjivo. U nekim težim danima, Stilueta je bila velika inspiracije i motivacija, vjetar u leđa, jedan pozitivan svijet i oaza koja mi je  nametala teme i riječi same od sebe, a želja za znanjima čini mi jačom na svim životnim područjima jer stagnacija je negativna. A stagnacije nema 🙂

YOU LEARN

STILUETA

IMG_7261

KAD VOLIŠ ONO ŠTO RADIŠ…

Nastavak bi bio cijeli svijet to prepozna, da ti vremena da staneš na noge sam, ali onda se priključe ostali i odluče te pratiti, sudjelovati i pronađu sebe u priči. To je divno. Mnoge suradnje su ostvarene, a mnoge su u planu sad kad znam da su sva ona pitanja s početka današnje priče ostala daleko iza mene… Veseli me spoznaja da ne znam što donosi sutra – neki novi prijedlog, mail, sugestiju, toliko je toga lijepoga i kreativnoga što okružuje ovaj moj virtualni kutak u svemiru..

BOOK

IMG_7802

STILU2

STILUETA SMO SVI MI

Hvala dragim kolegama blogerima koji prate i čitaju, hvala Marini i Mineli koje su me na svojim krasnim blogovima predstavile i svojim čitateljima… Hvala dizajnerima koji tako vrijedno, kreativno i inspirativno rade da prilikom intervju-a preuzmam svu tu divnu energiju za sebe i uživam.. Hvala svima koji su u meni prepoznali ‘ono nešto’ i svoje radove proslijedili na moju adresu… Hvala svima koji su pristali na intervju i predstavljanje, počašćena sam kakve talente sam imala prilike ugostiti…  Hvala svim poslovnim suradnicima i dragim prijateljima…Hvala svima čije su me ruke u nekom trenutku uljepšavale, znate koliko uživam u tim ženskim radostima 🙂

Hvala svima koji čitaju i komentiraju, dijele savjete, predlažu teme – obožavam komunikaciju s vama… Hvala svima, bez vas to ne bi bilo to, dakle ponosno zaključujem – Stilueta smo svi mi.

Ali za kraj još jedna zahvala, onome koji stoji iza fotoaparata kad zatreba i koji stoji cijelo vrijeme iza mene – hvala I.

Oglasi

16 thoughts on “Slavimo prvi rođendan!

  1. sretan rođendan i neka iduća bude još bolja i zanimljivije,,,puna novih susreta i zanimljivih blogića,kissssssssssssss ❤ ❤ ❤ ❤

  2. Čestitam, Stiluetto, tek prvi rođendan, a tako dobar, zanimljiv, koristan, lijep, ugodan blog, pismen, nadahnut, vidi se vrijedan trud. I prava životna radost – meni je to najdraže u vašem blogu.

  3. Draga, promaknuo mi je 1. rođendan Stiluete! želim ti još puno, puno rođendana i prekrasnih i toplih postova kakva si i ti sama…Ti si moja inspiracija i da nije bilo tvoje Stiluete, možda ne bi bilo ni moje Siroteke…:-). Puuuno te volim!!!

    • Hvala, hvala i ja Siroteci, by the way super ime :), želim puuuno lijepih blogerskih trenutaka… Čeka vas jedno divno putovanje i s guštom ću vas pratiti na njemu :)))

Komentiraj

