Illamasqua I’Mperfection. Nova kolekcija!

IMperfection kolekcija

Illamasqua me osvojila na prvu, a sad to vješto  čini dalje. Koncepcija i filozofija ovog britanskog brenda su vrlo dobro postavljene, a kad se u najavi nove kolekcije tako zanimljivo poigraju riječima – I’Mperfection, onda se nema što dodati..

I love Illamasqua cosmetics, and now I have one more reason to like them. Concept and main philosophy of this brand is interesting and different, and when they sent me PR text with new collection called  I’Mperfection, I  knew we have a good story…

IMperfection PJEGAVI LAKOVI  1

mper

Nova kolekcija donijet će brojne novitete i zanimljive proizvode poput pjegavih lakova za nokte, duo rumenila u kamenu, intenzivno sjajilo za usne, tuš za oči… Lakovi se na tržištu očekuju s krajem siječnja, a ostali proizvodi na moj rođendan. OK, imam osjećaj da vam ovaj podatak ne otkriva previše pa ću precizirati  – 15.3. Znatiželjna sam i jedva čekam vidjeti lakove, a zatim i ostale proizvode koji imaju svoje JA.

Sudeći prema PR fotkicama moji favoriti bi mogli biti duo rumenilo (ove nježnije nijanse),  ruž za usne (volim tu boju!) i pjegavi lakovi za nokte; nježna roza boja i  nježna ljubičasta boja.

Često naglašavam da moramo voljeti sebe svim svojim bićem i uživati u nesavršenostima jer baš ona nas čine – savršenima. Nismo klonovi, nismo rođeni isti, dapače, rođeni smo različiti i drugačiji i to je put koji moramo njegovati svakim korakom u životu. Pronaći svoje interese, a ne ići za većinom jer je to moderno, pronaći svoj stil, a ne nositi ono što svi nose, biti svoji…

Smiješno mi je kad čitam u Illamasqua priopćenju kako baš spominju pjegice koje danas obožavam, a nekad sam obilazila sve ljekarne redom da pronađem kremu da ih suzbijem. Mlado i blesavo. Jedinstveni smo i slavite to, opustite se i razvijajte, kad ste svoji, cijeli svijet se okreće da vam pruži ruku, otvaraju se nova prijatjstva, nove prilike…

Zbog toga mi se jako sviđa ova koncepcija i ideja brenda. Tako je – Naglasite svoju iskonsku ljepotu. Na ovom svijetu nitko nije poput vas, iskoristite to i uživajte u sebi, svaki dan, svaki tren.

Bravo Illamasqua!

perfe

Oglasi

One thought on “Illamasqua I’Mperfection. Nova kolekcija!

Komentiraj

