Sajam vjenčanja u Rijeci…

sajam_vjencanja_rijeka

Vjenčanja… Tko bi im odolio…Više u nastavku…

Weddings. You must love them… Throught pics you can see details from Wedding fair in Rijeka, I must say it was beautiful. I already said the most important “I do” in my life, but when I saw all that glamour and dresses, I would repeat it immediately. With same man, off course..

sajam_vjencanja_rijeka14

sajam_vjencanja_rijeka1

sajam_vjencanja_rijeka12

sajam_vjencanja_rijeka2

sajam_vjencanja_rijeka4

sajam_vjencanja_rijeka8

sajam_vjencanja_rijeka3

sajam_vjencanja_rijeka10

sajam_vjencanja_rijeka16

sajam_vjencanja_rijeka13

sajam_vjencanja_rijeka12

Iako sam izekla najvažnije “Da” u svom životu, moram priznati ovaj Sajam vjenčanja me oduševio. Punoooo ljepši od onog viđenog prije tri godine kad sam i sama pohodila štandove i gledala i zamišljala, gledala i zamišljala te planirala… Mi djevojke volimo sanjariti i ovakva mjesta i događanja bude baš taj osjećaj bajke, glamura i finoće koja je utkana u svaki dio dvorane za koju nikad ne biste rekli da je u svojoj primarnoj funkciji: sportski objekt.

Nažalost, kako sam u jučerašnjem postu naglasila da smo propustili reviju, ovdje imamo isti scenarij. Reviju nismo vidjeli, ali smo škicnuli prekrasne djevojke koje su taman bile u fazi priprema, a kako sam načula jedva su čekale zakoračiti pistom u prekrasnim vjenčanicama i svečanim haljinama..

Čestitam organizatorima, iz mene progovara Stilueta, ali i struka, ovako se radi: fino, na nivou, zanimljivo, dostojanstveno i glamurozno.. Jedva čekam iduće izdanje i novu dozu vjenčanja te svih detalja vezanih uz ovaj drugi po redu važnosti dan u životu… Zašto drugi? U mom životu dolazak jednog anđelića ipak je zasjao na tron, ali u životu do ere majčinstva, svakako najljepši dan mog života.. Postala sam sjetna i nostalgična pa bolje da se odjavim 🙂

 Za kraj još ću samo dodati –  bilo je prekrasno i baš sam uživala….

Oglasi

One thought on “Sajam vjenčanja u Rijeci…

Komentiraj

