Lea Madfly. We like it!

leama

Ona je drugačija. Njezin nakit je drugačiji. Ona je posebna. Njezin nakit je poseban. Za sve one koji imaju svoje JA, njeguju različitost i traže nakit koji će na vidjelo iznijeti njihov karakter, reći ću samo – MadflyJewelry

She is different. Her jewelry is different. She is one of a kind. Her jewelry is one of a kind. For all of you who like to be different and still searching for statement necklaces – this is it, check out MadflyJewelry

O Lei i njezinom nakitu sam pisala – Madfly. Jewelry is art. No, nova kolekcija potakla je nova pitanja te sam s guštom Leu zagnjavila da nam se malo izjasni 🙂

S: Gdje si pronašla inspiraciju za novu kolekciju?

Teško je objasniti kako ideja prvobitno nastane. Gledaš i osluškuješ svijet oko sebe. Svakodnevno smo bombardirani milijunima riječi i slika i u mnoštvu tih informacija uvijek se istakne jedna, posebna, koja pokreće taj cijeli kreativni sklop. Za razliku od prijašnje kolekcije narukvica, ovoga puta sam krenula u figuraciju. Inspiraciju za jedan dio kolekcije “The Lightness Of Being” sam pronašla  u pojedinim hommage umjetnicima. Prvobitno je krenulo sa Salvadorom Dalijem i detaljem slona s paukovim nogama. Ovom kolekcijom sam odala počast i ostalim velikanima umjetnosti, poput Pabla Picassa i njegovoj slici “The Acrobat”, Henria Matissea “Blue Nude IV” i suvremenom street art umjetniku Banksyu s “Girl with Balloons”.

lea madfly4

lea madfly 2

lea madfly3

S: Ogrlice su dosta izražajne i ako mogu  reći – moćne, kako zamišljaš da ih djevojke nose?

Stayling za The Lightness Of Being Session je osmišljen upravo kako bi se iskazala sva “moć” ogrlica. Sastoji se od kožnih tajica, cipela na visoku potpeticu i crne majice, kako bi bila u najboljem kontrastu sa ogrlicama. Vjerujem da ako ih nosite sa stavom,  odlično će pristajati svakoj odjevnoj kombinaciji.

S: Planiraš li u budućnosti neke statement komade nakita za pripadnike jačeg spola?

Definitivno postoje naznake za tu ideju i uistinu vjerujem da će ta kolekcija zaživjeti. Trenutno čeka svoje vrijeme. 🙂

S: Možemo li očekivati još kakve novitete u 2013-toj?

Nove ideje svakodnevno naviru, a imam još i mnoštvo starih koje treba dovršiti. Izučavam nove načine izrade, proučavam nove materijale, tako da ćemo vidjeti gdje će me sve to odvesti. Sve u svemu, očekujte puno noviteta i to već uskoro 🙂

lea21

lea41

lea

Moramo navesti i ostale damice zaslužne za ove fotkice, tako je za make up zaslužna jedna kreativna imenjakinja – Marija B., a  uloga modela odlično stoji Petri Š. 🙂

Volim spoj umjetnosti i mislim da je Lea to vrlo vješto odradila – ja sam zbilja oduševljena, vjerujem da svatko ovisno o preferencijama i karakteru može pronaći ogrlicu po svom guštu. Mene su bez riječi ostavili “The Acrobat” i “The girl with balloons”. U ovoj prvoj oduševljava me izvedba, ali i Leina inspiracija, u drugoj je motiv taj koji prevladava – djevojčica i baloni koji izlaze iz okvira. A već ste mogli primijetiti da i sama zagovaram izlazak iz okvira u svim područjima…

Bravo Lea, veselim se svakom tvom daljnjem pothvatu!

Oglasi

Komentiraj

