Instamonth. 01I2013

Tko bi rekao da ću ja postati social network freak. Ali da, tu vrijedi ona – Nikad ne reci nikad. Uz društvene mreže veže me posao, ali i ljubav prema modi, blogu te sam se malo pomalo invorvirala u masu tih opojnih društvenih zajednica. I svaka mi ima svoje prednosti i svaka mi je draga. Instagram mi se jako sviđa jer je baza fotografija i brza obrada koju obožavam. Nema dana kad ne zavirim i škicnem što se radi, što ima novoga… Sve te mreže imaju i dozu reality check in-a, ali onu finu, umjerenu, govorim si 🙂 Uglavnom na Instagramu sam, INSTAGRAM STILUETA ako ste tamo –  pratimo se 🙂

Who would guess that I will become social network freak. Oh yes, never say never. Social networks are also part important part of my job, but love and passion for fashion – are guilty for my obssesive love for SN. I love them all with all their good sides. Instagram – I love photography and filters, it’s so easy to use.. I visit Instagram every day, not only once 😉 and enjoy. Also, did you notice that all social networks have that fine  dose of reality but in a  classy way. You know what? No more talking, see you on net –INSTAGRAM STILUETA 🙂

Oglasi

Komentiraj

