Priča o ljepoti, ljubavi, prijateljstvu…

natural

U NATURAL SALONU u Rijeci, jednog divnog subotnjeg jutra susrela sam dvije djevojke, dvije prijateljice kojima je ta subota bila jako važan dan. Velika mi je želja bila predstaviti vam Josipu i Jelenu, a razlog je jednostavan – obožavam  inspirativne priče i osobe, a što može biti veća inspiracija od prijateljstva i ljubavi…

My big wish was write a story about love, beauty and friendship, about two friends – Josipa and Jelena. I love simple, inspiring life stories and what is better than true friendship – Josipa is made of honor , and Jelena bride to be (at moment when I met then). I met them at Natural salon in Rijeka before the big “I DO”. Girls, thank you for give me a chance to use photos, I ‘m sure all my readers will sense your great energy and beautiness, off course 🙂

naturaL PRIPREME (16)_Snapseed

naturaL PRIPREME (9)_Snapseed

natural10_1

naturaL PRIPREME (58)_Snapseed

natural9

naturaL PRIPREME (26)_Snapseed

naturaL PRIPREME (43)_Snapseed

natural231

Jelena je taj dan izgovorila najvažnije “DA” u svom životu, a ja sam, onako znatiželjno i nadam se diskretno,  djevojkama postavila par pitanja da čujem dojmove i otkrijem kakve uspomene nose…

Kuma Josipa:
Kao ponosna kuma što si poželjela svojoj prijateljici?
Poželjela sam im sretan zajednički život te da budu jedno drugom u svakom trenutku potpora. I naravno, puno razmaženih klinaca 🙂

Na fotografijama obje zračite, osjeti se prisnost, ljubav, sreća… Koliko sreća i ispunjenost utječu na žensku ljepotu?
Hvala! Sreća i ispunjenost uvelike utječu na ljepotu! Nekad je dovoljno nabaciti osmjeh, malo rumenila i to je to. Zaista je bitno kako osoba zrači.

Moraš nam otkriti kako je prošlo vjenčanje i sa stajalište kume jeste li mladu dostojno ispratili?
Prošlo je veselo, mladenci su bili opušteni i divni (mladenka posebno 🙂 ). Naravno, pala je i pokoja suzica, ali radosnica. Druge detalje ne smijem otkriti 🙂

naturaL PRIPREME (60)_Snapseed

Mladenka Jelena:
Što Josipu koju si odabrala za kumu čini tako posebnom?

Pa ona sama je posebna i draga osoba i uvijek je uz mene, što god trebalo 🙂

Je li kvalitetno ispunila sve svoje kumske dužnosti ?
Naravno da je, da nje nije bilo, to ne bi bilo to….

Kako je prošlo vjenčanje, možeš li izdvojiti jedan trenutak koji je ostao u posebnom sjećanju?
Vjenčanje me oduševilo u potpunosti! Sve je prošlo kako sam i zamislila. Bila sam sretna jer su se svi zabavili i naplesali i to su pokazivali otvoreno, eto… 🙂 To će mi ostati u posebnom sjećanju.

naturaL PRIPREME (53)_Snapseed

natural

Obje djevojke dale su odgovore na neka bitna ženska pitanja 🙂
Je li make up izdržao poljupce, suzice, zdravice, ostalo?
Make up je izdržao sve, poljupce, suze, zdravice, čestitke…Mogao je izdržati do ponedjeljka 🙂
Jako smo zadovoljne make up-om i frizurama. Dobro smo izreklamirale salon, jer su svi pitali gdje smo se uljepšavale.

Jeste li se lako navikle na trep trepavice?
Svaki početak je težak hehehehe 🙂 Kako je to bio prvi put da smo stavili umjetne trepavice deset minuta je bilo neobično, ali kad se navikneš ne želiš ih skinuti.

Kao što sam najavila, priča o ljepoti i još bitnije – priča o prijateljstvu i ljubavi. Ovu priču odlučila sam ispričati jer me baš podsjeća na samu srž Stiluete i slavi one vrijednosti koje su u životu najbitnije i daaaleko ispred svega ostaloga. Čuvajte jedni druge, okružite iskrenim prijateljima i ljubavi… Još jednom čestitke mladencima ♥

Oglasi

Komentiraj

