Etna Maar – najljepša haljina u ormaru male djevojčice

etna maar.jpg5

Na našu adresu krajem prošlog tjedna stigao je paketić. A u paketiću velika radost – haljina i kapica ETNA MAAR za moju djevojčicu. Malo je reći da smo oduševljeni, čak je i tata I. izrazio želju da ga posebno spomenem u zahvali i postu jer je kao pravi otac preponosan na svoju djevojčicu u famoznoj Etna Maar kreaciji…

Last week we recieved package. And inside this yellow box – beautiful surprise, dress and hat for our little girl. We are so happy, even my hubby I. said I must mentioned him in my thanks note and this post… Thank you ETNA MAAR, this is our favorite dress!!!

ETNA

ETNA_2

etna maar6

etna maar.jpg8

ETNA_13

ETNA_16

ETNA_17

Mislim da je moja Stiluetica zasluženo preuzela ovaj post i svu pažnju, nadodala bih samo da je haljina osim prekrasnog vizualnog dojma vrlo ugodna, fleksibilna i mekana. Neki dan sam pisala kako mi nedostaje cool robice za malene i onda stiže paketić 🙂 Iako njezin ormar obiluje rozim nijansama, motivima životinja, bebica, i slično, ponekad baš poželim smanjiti tu rapsodiju jer baš u ovakvim komadima robe najviše do izražaja dođe osmijeh i okice, baš kao kod svih klinaca 🙂

Draga Andrijana, kao što sam navela u prethodnom obraćanju, nedostaje mi riječi da izrazim zahvalnost i sreću, naša princeza kao da osjeti svu tu posebnu energiju i blista, a kad blista ona – blistamo i mi.. Ništa ljepše za jednu majku, a u našem slučaju i preponosnog oca ♥

Oglasi

Komentiraj

