Pletenice, a kako ih mi nosimo?

Pletenice nisu uvijek bile toliko popularne kao danas. Smatralo se da ih nose djevojčice ili djevojke iz manjih sredina. No, prije nekoliko godina osvojile su modne piste, ali i ulice, gradove… Ove godina bit će najpopularnija jer se nose na sve načine, a ono što me posebno veseli je što ste mi se pridružile u ovoj priči i pokazale kako ih VI nosite.. Pa, pogledajmo..

Ovo mi je jedan od najdražih postova. Drago mi je vidjeti malo vas, čuti vaše mišljenje i ovo nam je prva zajednička suradnja. Pokazale ste mi svu svoju kreativnost i oduševile me i dokazale tezu da se pletenice mogu nosi na bezbroj načina.

Planiram još ovakvih zajedničkih akcija, ali bitni ste mi vi  stoga, javite mi što bi vas zanimalo, o čemu želite čitati i koji nam je idući ženski kolaž 🙂

Možete na mail:marija@ri-connect.hr ili FACEBOOK INBOX

Hvala djevojke, sve ste krasne 🙂

Fotografije: privatni albumi

Oglasi

2 thoughts on “Pletenice, a kako ih mi nosimo?

Komentiraj

