Gucci F/W 2013. Top 5!

Gucci najavljuje jednu jaku, hrabru i ženu punu samopouzdanja za iduću sezonu. Uz tamne boje i odrješite krojeve, pomalo edgy kolekcija zasigurno će pronaći brojne poklonike u mlađim i starijim generacijama. Posebno oduševljavaju haljine i kaputi koje ćemo, sigurna sam, gledati na nekim poznatim svjetskim, moguće je i domaćim zvijezdama. Meni se sviđa (modni kritičari su vjerojatno oduševljeni kad ja to tako vješto kažem 😉 ), volim odjeću koja budi navedene osobine i koja slavi ženstvenost, ali na jedan jak način… Gucci slavi ženu, ali istovremeno ne tepa joj i daje do znanja da ona možda sve što poželi. Odjeća pomaže kreiranju stava, a to ima smisla. Odabrala sam TOP 5 s nedavnog predstavljanja kolekcije, a moji favoriti su haljina u drugom redu i savršen crni kaput kakav će mi baš trebati iduće godine.. OK, nadam se da je netko iz Gucci tima pročitao moj post, razumio moju  wish listu i da će narednih mjeseci paketić stići na moju adresu..

Vaša uvijek skromna M. vas pozdravlja 🙂

Fotografije: Mode D’Image

Oglasi

Komentiraj

