Jedna dama, dva brenda i bezbroj ideja!

A... nakit (1)

A... nakit (8)

Ona je Ana Štajduhar, po zanimanju  ekonomistica, a svoju kreativnost izražavala je od ranog djetinjstva – počelo je od šaranja po zidovima do upoznavanja papira, kroz „odrastanje“ isprobala je  tehnike crtanje po staklu, izradu nakita od fimo mase, decoupage, ali najviše se zadržala u tehnici izrade nakita od sitnih perlica… Upoznajte ovu kreativnu i jako dragu dizajnericu…

S: Sjećaš li se kako si počela s izradom nakita i možda baš prvog komada koji si ponosno izradila?

Za jedan rođendan dobila sam na poklon knjigu o izradi nakita od sitnih perlica, koja na prvi mah i nije me nešto s oduševljenjem privukla, naime nisam se usudila upustiti u samu avanturu izrade, jer sve mi je to izgledalo previše sitno, no nakon dužeg vremena izradila sam prvu ogrlicu, koja je bila na cvjetiće i onda mi je izgledala kao WOW, i tako je krenula avantura…

S: Postoji li jedan trenutak u vremenu kad si osjetila: To je to, želim se baviti time?!

Ne postoji neki točno određeni trenutak, to je prvenstveno bio moj hobby, moj ispušni ventil, moja nirvana, danas bi mi bila želja da mogu ostavriti da to bude i moje primarno zanimanje, jer i dalje se tako osjećam prilikom izrade nakita, a kad radite posao koji volite, onda je to – to 🙂

S: U kojim uvjetima stvaraš?

Pokušavam najviše po dnevnom svjetlu stvarati, ali ni noć mi nije strana, ako je ideja u glavi koja se mora realizirati, ni ne vidite koje je vrijeme samo krenete, ali zato uvijek nešto mora „bučiti“, bila to muzika ili tv, tako mi je lakše se koncentrirati, znam, čudno, al’ to sam ja 🙂

A... nakit (6)

A... nakit (4)

A... nakit (3)

A... nakit (2)

S: Tvoje priča mi je jako zanimljiva. Dva brenda nakita, dva različita pristupa, odabira materijala. Ispunjava li te jednako rad za A… nakit i Rockaj zakovicu?

Svakako, rekla bi jedan mi je odmak od drugog i obrnuto, dok pod A… nakit su unikati u „nepravilnim“ oblicima, obiljem boja, Rockaj zakovicu ima jasne pravilne čak i geometrijske linije koje isto tako volim, pa otud ravnoteža..

S: A… nakit mi je više za romantične djevojke, a Rockaj zakovicu za moderne žene koje znaju što hoće. Jesam li bar otpilike pogodila vibru?

Upravo tako, mislim da svaka žena ima jednog i drugog u sebi, volimo biti romantične, a opet s druge strane i malo „divlje“ rokerice 😉

S: Koji brend je više odraz  tebe i tvoje osobnosti?

Kod mene to ovisi o raspoloženju, trenutno sam u fazi „rockanja“..

S: Svjedoci smo hand made boom-a u Rijeci, otkrij nam, koje kolege dizajnere i sama nosiš i čiji rad preferiraš?

U Rijeci ima toliko talentiranih ljudi koji izražavaju svoju kreativu na odlične načine, mislim da su Riječani uvijek „furali“ svoj stil i vrijeme je da to bude još i više izražajno, neki od tih ljudi su i moji prijatelji koji su i gostovali na ovom blogu, ima ih puno kao npr. Feelingfimo unikatni nakit, Bi_bop bagz, Elis’ fanatsy, Nakitarna, Coffe Bean Jw., Pčelica cvjetić kriva, odličan nakit Bookmarks by Iva Stojković, So chic art jewlery i mnogi mnogi drugi..

S: Kakav je osjećaj, sjediš na kavi, kraj tebe djevojka s komadom nakita tvoje izrade. Mora da je jako fora 🙂

Predobar feeling, skužiš ili ti netko kaže i onda se uhvatiš kako tu osobu „malo“ promatraš, hihihi, fora je..

Rockaj zakovicu (1)

Rockaj zakovicu (5)

Rockaj zakovicu (3)

Rockaj zakovicu (2)

S: Vrlo si svestrana i kreativna, pripremaš li možda još kakve novitete u bližoj budućnosti?

Pokušavam nešto novoga unijetii, bilo da se radi o tehnici izrade ili o novim materijalima, a malo i dosadi ako ste uvijek bazirani na istome, tako da noviteta će biti 🙂

S: I za kraj, da te još bolje upoznamo, otkrij nam neki citat, stih, film – nešto što te motivira i pokreće…

A tu je uvijek dobri stari Monty Python, „Always look on the bright side of life“ 🙂

O da, o da, o da! Kao horoskopska riba moram priznati da dobro plivam u ovom svijetu s dva brenda i potpuno razumijem ovu dizajnericu i sama volim mijenjati i razvijati svoj stil i osobnost, tako da me pitate koji mi je brend draži – ne bih mogla odgovoriti, oba su baš odlična… Moj znak predstavljaju dvije ribice koje gledaju na različite strane i karakteriziraju neodlučnost i raznolikost i ova priča ide u prilog toj teoriji 🙂

Bravo Ana, samo tako dalje, uživala sam u odgovorima kao i vjerujem moji dragi čitatelji…

A… NAKIT

ROCKAJ ZAKOVICU

Oglasi

Komentiraj

