Najljepši hrvatski dnevni boravci…

foto-zavirite-u-najljepse-hrvatske-dnevne-boravke-s10-2348-689x459

Naišla sam na  članak u sklopu priloga Dom i vrt Večernjeg lista – Ovo su najljepši hrvatski dnevni boravci po izboru Saše Šekoranje. Toplo sugeriram, pročitajte članak i uživajte u ostalim fotografijama. Ja sam još pod dojmom da su to interijeri  u Lijepoj našoj, ima fantastičnih primjera!

foto-zavirite-u-najljepse-hrvatske-dnevne-boravke-s11-2349-689x1034

foto-zavirite-u-najljepse-hrvatske-dnevne-boravke-s12-2350-689x1034

foto-zavirite-u-najljepse-hrvatske-dnevne-boravke-s14-2352-689x459

Naišla sam na  članak u sklopu priloga Dom i vrt Večernjeg lista – Ovo su najljepši hrvatski dnevni boravci po izboru Saše Šekoranje. Toplo sugeriram, pročitajte članak i uživajte u ostalim fotografijama. Ja sam još pod dojmom da su to interijeri  u Lijepoj našoj, ima fantastičnih primjera!

Izvor i fotografije: Večernji list

Oglasi

Komentiraj

