Lei Lou by Alex Dojčinović SS13. TOP 5!

U prijašnjem postu navela sam detalje samostalne revije Aleksandre Dojčinović koja je otvorila Perwoll FASHION.HR. Stilski zaokret, minimalizam s naglaskom na ženstvenost osvojio je sva ženska srca. Ovo mi je jedna od najtežih, ali najdražih TOP 5 rubrika jer kao prvo oduševile su me boje, ali i sam dizajn i novo lice Lei Lou mode. Ono što ne vidite na ovim fotkicama su torbice (nadziru se), a koje su presavršene i rado bih ugostila, bareeem jednu, u svojoj kolekciji.

No, vratimo se mom TOP 5 izboru. Fantastična duga crna haljina, nježna sramežljivo-zavodnička bijela i zelena s fantastičnim detaljima moje proljeće bi zasigurno učinile ljepšim. No, ni to nije sve, zaljubila sam se u bijelu haljinu, dužine do koljena koju zamišljam kako ponosno nosim po Korzu :), dok haljinu boje pudera vidim u našem prekrasnom kazalištu, nekoj ljetnoj priredbi na otvorenom ili nekoj gala večeri.

Jako lijepa kolekcija!

Fotografije:  Mateja Vrčković for Fashion.hr, preuzeto s FB Lei Lou by Alex Dojčinović

Oglasi

Komentiraj

