FlumenART u ZTC-u!

Posjetili smo danas sajam rukotvorina FlumenART koji se odžao treći put i vratio na mjesto  gdje se održao prvi put – ZTC u Rijeci. Plan je bio da ćemo se, iako bez pro fotoaparata dugo zadržati, ja u obilasku, a  muž i djevojčica u điru centrom, ali prekrasno vrijeme nas je inspiriralo i stali smo samo da pogledamo i izjurili da dan iskoristimo na zraku.

S obzirom na vrlooo raspoloženu djevojčicu nisam puno škicala kako znam na sličnim događanjima, ali jako mi se svidjelo što sam vidjela i reakcije posjetitelja su bile super. Od nakita, odjeće, zidnih satova, lutkica, ukrasnih kutijica – zbilja, za svakoga ponešto. Izlagači su bili jedni do drugih što mi je bilo posebno simpatično jer sam valjda još i više osjetila veliku koncentraciju pozitivne, kreativne energije.

Bravo još jednom za naše vrijedne ljude i sve one koji cijene handmade kulturu!

Oglasi

Komentiraj

