Šmizzzla nakit!

Kad mi se javila Šmizzzla dizajnerica, znala sam da ću vam je predstaviti i prije nego vidim njezin rad. Razlog? Svoju malenu često zovem upravo tako – šmizla tako da sam pretpostavila o kakvoj se osobi radi. I nisam pogriješila – ona je dinamična, vesela i vedra, ona je Tihana Dretvić iz Osijeka, ona je – Šmizzla.

S: Tko se krije iza Šmizzzla nakita?

Iza Šmizzzle krije se Tihana Dretvić, magistrica biologije koja ima 26 godina i dolazi iz Osijeka.

S: Pročitala sam da osim izrade, recikliraš stari nakit. Na koji način?

Zapravo cijela ideja izrade nakita bazira se na reckilaži nakita. Znači od nečeg starog napraviti,nešto novo, kreativno i jedinstveno. Ideja je došla sasvim spontano. Počistila sam ormar od starih  stvari i odlučila od toga izraditi nakit. Od starih majica počela sam izrađivati ogrlice, od bakinih marama cvijetne broševe i prstenje… Ideje su počele prštati same od sebe. I tako je nastala Šmizzzla 🙂

S: Možeš nam otkriti otkud ime brenda?

Paaa… iskreno samo ime brenda smislila je moja mama. 🙂 Ime kao i cijela ideja došlo je sasvim spontano. Naime, mama me oduvijek zvala Šmizla i to mi je nekako bilo baš simpa i ukopilo se u cijelu ovu priču, pa sam pomislila zašto ne? 🙂

S: Što sve izrađuješ?

Od pamučnih ogrlica, neke vrste kragnica, cvijetni broševi, prstenje, narukvice …  Ovisi o godišnjem dobu i nekakvoj trenutno ideji i inspiraciji. Primjerice,za zimsku kolekciju izrađivala sam ogrlice od krzna, dok za proljetnu kolekciju imam u planu izrađivati ogrlice u veselim šarenim bojama.

S: Jako mi se sviđaju ogrlice tvoje izrade, koliko ti je vremena potrebno za izradu jedne?

Ovisi koju ogrlicu izrađujem, ali u prosjeku 2h za jednu ogrlicu.

S: Što te sve inspirira, postoji li onak „klik“ koji te tjera na rad? 🙂

Sama izrada nakita mi je relaksacija i opuštanje i zbilja uživam u tome. Veseli me svaki kreativni trenutak. Sama inspiracija đode spontano. Primjerice, trenutna inspiracije mi je proljeće, buđenje prirode i šarenilo oko nas.

S: Kakav je osjećaj bio prodati prvi komad nakita?

Bio je vrlo pozitivan osjećaj  jer si na neki način nagrađen za svoj trud. Drago ti je kad se ljudima svidi baš to što ti izrađuješ, čak i da ništa ne kupe i sama pohvala je dovoljna. Izradom nakita nisam se počela baviti da bih zaradila jer to mi nije u cilju, nego kreativno i pozitivno iskoristiti svoje slobodno vrijeme i napraviti nešto originalno i jedinstveno.

S: Je li ti se ponekad teško odvojiti od neke ogrlice, komada nakita kojeg si prodala?

Uuuh, to se često događa. J Obično imam ideju u glavi prije same izrade nakita, međutim kad nastane finalni proizvod pomislim: A, da ovo ipak ostavim sebi? 🙂 Ali onda napravim nešto slično pa jedan komad stavim u prodaju, a drugi ostavim sebi.

S: Što ti je sve pozitivno došlo u životu sa izradom nakita?

Izradom nakita bavim se relativno kratko, od 10 mjeseca, ali mogu reći da mi je to donijelo puno pozitivnih iskustava. Sudjelovala sam na brojim sajmovima, čak i međunarodnim sajmovima gdje sam upoznala dosta dragih ljudi, saznala neke nove tehnike, vidjela neke nove ideje. Kroz samu izradu nakita povezala sam se s kreativcima i nekako svi zajedno želimo uljepšati svijet našim radovima i gledati svijet kroz ružičaste naočale 🙂

S: Tko sve nosi Šmizzzla nakit?

Šmizzzla nakit nose sve žene, djevojke koje probude Šmizzzlu u sebi. Šmizzzla je po definiciji je osoba ženskog spola, gradskog tipa, neodređenih godina. Odlikuje se lijepim ponašanjem, finim odgojem, njegovanim izgledom, vanserijskim šarmom. Šmizla rijetko psuje, još rijeđe pije pivo iz flaše. Mnogi će reći koji su imali sreće da ih vide ili upoznaju da su Šmizle razmažena derišta koja samo zanovjetaju, ali zapravo nije tako. Moderne, ali ne i “mainstream”, ekstravagantne, ali ne i kič. Sklone umjetnosti i eksperimentiranju, ali u granicama normalnog. Predmet ogovaranja ljubomornih muškaraca i zavidnih žena. Pod naletom ruralno-ružičastog vala povlače se u ilegalu, pa je ova rijetka gradska vrsta danas pred istrijebljenjem.

S: Mlada si dizajnerica nakita kako bih voljela da se razvija tvoj bred, rad?

Voljela bih da moj nakit postane prepoznatljiv među ženskom populacijom. Da se prepoznaju moje kreacije. Osim ideje za sudjelovanje na brojnim kreativnim sajmovima, ideje za foto session vezan za Šmizzzla nakit, voljela bih kada bih jednog dana ostvariti suradnju s nekim od dizajnera odjeće, te plasira svoj nakit na nekom od modnih događanja.

S: Podijeli s nama neki citat, misao, pjesmu koja te uvijek pokreće i tjera naprijed.

Budi pozitivac i borac kroz život i ne daj nikome da ti stane na put i uspjet ćeš! 🙂

Pozitivna osoba i pozitivan nakit, svakako ju posjetite na FACEBOOKU –

http://www.facebook.com/Smizzzla?ref=ts&fref=ts

(iz nekog razloga ne mogu staviti lijepi link, stavit ću naknadno!)

Oglasi

Komentiraj

